دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشان از اشتغال 289 زندانی در مجموعه زندان کاشان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ 27 June 2020

روح الله دهقانی با اشاره به اجرای طرحی ابتکاری در زندان کاشان اظهار داشت: در این طرح ۱۵ هزار هکتار از اراضی زندان کاشان زیر کشت گل محمدی رفت و در سال جاری برداشت محصول از آن انجام شد.

وی با بیان اینکه ۲۸۹ زندانی در مجموعه زندان کاشان مشغول به کار هستند، ابراز داشت: کاهش زندانی‌ها امسال نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان در بخش دیگری از سخنان خود از بررسی ماهانه بیش از شش هزار پرونده توسط قضات دادگستری کاشان خبر داد و تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال گذشته بیش از ۳۳ هزار و ۲۶۲ پرونده به دادسرای کاشان ارجاع شد.

وی همچنین از ورود ۱۳ هزار و ۳۱۸ پرونده در سه ماهه ابتدایی نخست سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد پرونده بیش از حد استاندارد برای یک قاضی است و این مهم نشان دهنده زحمت و تلاش قضات کاشان برای حل پرونده هاست.

دهقانی یکی از حوزه‌هایی که پرونده‌ها در آن رو به افزایش است را در فضای مجازی دانست و بیان داشت: این مسئله به کاشان اختصاص ندارد و مربوط به کل کشور است و باید اقدامی فوری برای ساماندهی فضای مجازی انجام شود.

وی با اشاره به کشف هفت هزار و ۷۸۳ لیتر مشروبات الکلی در سال گذشته یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال نیز چهار هزار و ۵۷۱ لیتر کشف مشروبات الکلی را داشته ایم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار