رئیس سازمان برنامه و بودجۀ کشور، از تلاش برای تخصیص 110 میلیارد ریال اعتبار به منظور اتمام طرح‌های مرمتی آثار تاریخی شاخص استان اصفهان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 27 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، رئیس سازمان برنامه و بودجۀ کشور تأکید کرد: با توجه به مصوبات سفر هیأت دولت به استان اصفهان، تلاش می‌کنیم تا با پیگیری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین اداره کل استان، مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال به منظور اتمام طرح‌های شاخص مرمتی بناهای تاریخی استان در سال ۱۳۹۹ همچون بناهای: کاخ چهلستون، گنبد مدرسه چهارباغ، بناهای شاخص میدان امام(ره)، باغ فین کاشان و سایر بناهای شاخص در پهنه استان اختصاص دهیم.

محمدباقر نوبخت که شامگاه ششم تیر ماه به همراه استاندار اصفهان و برخی از مدیران استانی از کاخ چهلستون و میدان نقش جهان بازدید کرده بود، در حاشیه این بازدید گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور همواره با حساسیت در تعامل با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تلاش کرده تا بودجه‌های لازم را به منظور مرمت آثار تاریخی منحصر به فرد کشور  تخصیص دهد.

وی ادامه داد: خوشبختانه  طی دو دولت یازدهم و دوازدهم، اقدامات موثری در راستای مرمت بناهای شاخص تاریخی استان اصفهان صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار