مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اصفهان:
مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اصفهان گفت: فراکسیون کودک و نوجوان در استان اصفهان پایه ریزی میشود و کانون تامین محتوای ان را انجام میداد.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 29 June 2020

به گزارش خبرنگار تابناک ازاصفهان، محمد قلمکاریان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر شورای سیاستگذاری کودک و نوجوان را تشکیل دادیم.
وی از تدارک ۹۲ برنامه برای امسال خبر داد تا به چشم انداز که کانون پرورش فکری کودک و نوجوان رتبه اول را در بین تمامی دستگاه های دولتی و خصوصی کسب کند، اضافه کرد: ۳۸ تفاهم نامه با دستگاه های فرهنگی منعقد شده است.
مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اصفهان از قصه درمانی و بازی درمانی با اجرای تئاتر و نمایش با همکاری کارگروه اجتماعی استانداری خبر داد و افزود: در مناطق محروم اجرای این برنامه را خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه از زمان کودکی مفاهیم اقتصادی را به کودکان و نوجوان تعلیم خواهیم داد در بزرگسالی با مشکل کسب و کار مواجه نشوند، اضافه کرد: تمامی فعالیت ها و برنامه ها پژوهش محور خواهد بود.
قلمکاریان از قرار گرفتن کانون های پرورش فکری کودک ونوجوان درسامانه شاد اموزش و پرورش خبر داد و اعلام کرد:استعداد یابی و استعداد سنجی کودکان و نوجوانان را از پایان تیر ماه خواهیم داشت.
وی از تولید ۳ هزار اثر مجازی قصه گویی، انیمیشن سازی و کار دستی و شعر و ادب توسط کودک و نوجوان در ایام بحران کرونا خبر داد و افزود: فضاهای مناسب بازی برای کودکان و نوجوان در سطح استان اصفهان ایجاد میشود.
مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اصفهان بیان داشت: فرزندان تمامی کارمندان دستگاه های مختلف ادارات دولتی عضو کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قرار می گیرند
وی از عضو شدن اصحاب رسانه و تشکیل گروه همیاران رسانه در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اطلاع داد. اظهار داشت: همچنین فرزندان اصحاب مطبوعات عضو کانون های پرورش فکری خواهند شد.
وی به ایجاد سینمای تئاتر کودک و نوجوان در تمامی شهرها اشاره کرد و افزود: طرح محله محور با نیروی انتطامی برای حفظ امنیت کودکان و نوجوانان اجرایی میشود.
وی در پایان از مهارت مثبت اندیشی در کودکان و نوجوانان در قالب ۸ محور خبر داد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار