معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پیگیری برای ورود ایرلاین‌های جدید به کرمانشاه با چارتر کردن پروازهای آنها خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 29 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علی صابر  بااشاره به پیگیری‌های انجام شده برای ورود ایرلاین‌های جدید به استان، اظهارکرد: از اواخر سال گذشته نشست‌هایی را با مدیرکل فرودگاه و دفاتر گردشگری استان برگزار و حمایت خود را از ورود ایرلاین‌های جدید به استان اعلام کردیم.

وی تصریح کرد: از آنجایی که دفاتر گردشگری استان از نظر مالی این توانایی و قدرت را ندارند که پرواز ایرلاین‌های جدید را چارتر کنند، به آنها پیشنهاد داده‌ایم تا هر چند دفتر در قالب تعاونی با هم همکاری داشته باشند.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: درصورتی که دفاتر گردشگری استان در قالب تعاونی‌هایی با هم کار کنند، این امکان فراهم می‌شود که بتوانند بصورت گروهی پرواز ایرلاین‌ها را چارتر کنند.

وی افزود: ما نیز با پرداخت تسهیلات مورد نیاز حمایت خود را از دفاتر خواهیم داشت تا بتوانند پرواز ایرلاین‌ها را به استان چارتر کنند.

صابر در ادامه از تلاش برای احیای پروازهای شیراز و استانبول از کرمانشاه خبر داد و گفت: همچنین باتوجه به اینکه یکی از ایرلاین‌های داخلی پروازهای سلیمانیه به کیش را برقرار کرده، درحال رایزنی هستیم که این پرواز یک توقف هم در کرمانشاه داشته باشد و از این فرصت استفاده کنیم تا با تبلیغات محیطی و مجازی بتوانیم گردشگران را از سلیمانیه به سمت کرمانشاه جذب کنیم.

وی به تاثیرات ورود ایرلاین‌های جدید بر رشد گردشگری استان هم اشاره کرد و گفت: با افزایش تعداد پروازهای استان بویژه پروازهای خارجی، در کنار تبادل مسافرین بین المللی، معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری استان و افزایش آمار گردشگران را خواهیم داشت.

معاون گردشگری استان در پایان یادآور شد: البته در شرایط فعلی به دلیل شیوع بیماری کرونا، شرایط برای ورود ایرلاین‌های جدید به استان باتوجه به کاهش تعداد مسافرین سخت شده، اما با مساعد شدن وضعیت این مسئله با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار