رئیس کمیسیون عمران شواری اسلامی شهر کمالشهر از آغاز عملیات عمرانی و خاکبرداری پارک "سردار سلیمانی" در کمالشهر کرج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 29 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» هاشم علیزاده در حاشیه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کمالشهر که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر کمالشهر برگزار شد؛ اظهار کرد: پارک سرادر شهید حاج قاسم سلیمانی در ابتدای ورودی کمالشهر بلوار کاج جانمایی شده و به مساحت ۲۱ هزار متر مربع است؛ طرح این پروژه آماده شده و بحث عمرانی و خاکبرداری نیز آغاز شده است.

 وی افزود: این پارک باعث تحول منطقه کمالشهر میشود و در برآورد اولیه تقریبا ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه آن است.

علیزاده با اشاره به اینکه پارک “سردار سلیمانی” کمالشهر یک پارک اختصاصی ورزشی است؛ تشریح کرد: علی رغم فضای سبزی که در این پارک ایجاد می شود؛ امّا غالبا به فضای ورزشی روباز اختصاص دارد.

 این مسئول عنوان کرد: این پارک نقش بسزایی در زیبایی ورودی شهر کمالشهر دارد و امسال درخت کاری و جدول گذاری آن انجام می شود و دو سال دیگر به بهره برداری می رسد.

 رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کمالشهر در بخش دیگر از احداث پارک دیگری در ضلع جنوبی پارک “سردار سلیمانی” خبر داد و گفت: این پارک به مساحت ۳۰ هزار متر مربع است؛ کار مطالعات و طراحی انجام شده و عملیات عمرانی آن حداکثر تا یکماه دیگر آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار