دمای هوای مازندران برای فردا اندکی افزایش می یابد و جدول پیش بینی این اداره کل نشان می دهد که دمای هوای ساری ، مرکز استان به ۳۰ درجه سانتی گراد خواهد رسید که این افزایش دما در مناطق مرکزی و شرقی بیشتر از مناطق غربی است .
کد خبر: ۸۶۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 29 June 2020

اداره کل هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که دمای هوای استان طی روزهای آینده با اندکی تغییر افزایش یابد و حداکثر دمای استان در پایان این هفته به حدود ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید

جدول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران نشان می دهد که اواخر هفته گذشته در بیشتر نقاط استان مازندران دمای بالای ۳۵ درجه سانتی گراد شرایط غالب آب و هوایی این استان بود و در این هفته این شرایط تغییر کرد و هوای خنک و بارانی را در استان داریم و دمای هوا در برخی نقاط استان از جمله آلاشت به کمتر از ۱۵ درجه سانتی گراد رسید .

در جدول پیش بینی این هفته اداره کل هواشناسی مازندران بیشینه دمای هوای ساری مرکز این استان برای روز یکشنبه ۲۸ درجه سانتی گراد اعلام شد که با اندکی کاهش امروز این بیشنیه دما به ۲۷ درجه سانتی گراد می رسد .

این وضعیت دمایی در مناطق مرکزی و شرقی استان مازندران به همین منوال است و دمای هوا در این مناطق بر روی مدار ۲۰ تا ۲۷ درجه می باشد و البته این وضعیت دمای در مناطق غربی اندکی متفاوت است و دما در این مناطق اندکی خنک تر از مناطق شرقی و مرکزی است به طوریکه بیشینه دمای هوا در نوشهر برای امروز ۲۶ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

دمای هوای مازندران برای فردا اندکی افزایش می یابد و جدول پیش بینی این اداره کل نشان می دهد که دمای هوای ساری ، مرکز استان به ۳۰ درجه سانتی گراد خواهد رسید که این افزایش دما در مناطق مرکزی و شرقی بیشتر از مناطق غربی است .

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران روز دوشنبه گفت : هفته گذشته هوای نسبتا گرم را مردم استان تجربه کردند و دما در آن روزها به حدود ۳۵ درجه سانتی گراد رسید .

سعید غلامپور افزود : اما از ابتدای این هفته دمای هوای کاهش یافته است و شاهد رگبار باران در این استان هستیم .

وی با اشاره به اینکه برای فردا دمای هوای مازندران اندکی افزایش می یابد ، گفت : بیشینه دمای امروز ساری ، مرکز استان ۲۷ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود که برای فردا این رقم به ۲۹ درجه خواهد رسید .

کارشناس هواشناسی مازندران افزود : البته برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش بینی می شود شاهد باران رگباری در استان باشیم .

وی ادامه داد : پیش بینی می شود تاروز جمعه ، اخرین روز این هفته بیشینه دمای ساری به حدود ۳۱ درجه سانتی گراد برسد .

غلامپور گفت : با توجه به بارندگی های رگباری در مازندران این وضعیت برای باغات مفید و مناسب می باشد .

 

برچسب ها: هوای مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار