رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: وظایف و فعالیت‌های تصدی‌گری این سازمان به تشکل‌های بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ 29 June 2020

ایرج موفق اظهار داشت: در راستای تفویض اختیار بدنبال این هستیم که وظایف تصدی‌گری خود را به تشکل‌های فعال استان واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه تشکل‌های خصوصی و فعال استان بازوهای تخصصی بخش‌های صنعت، معدن و بازرگانی محسوب می‌شوند، ادامه داد: آمادگی برای واگذاری اختیارات در بخش‌های مختلف وجود دارد البته اختیارات حاکمیتی را نمی‌توانیم تفویض کنیم اما امکان واگذاری اختیارات تصدی گری‌ وجود دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان‌اینکه بهترین حالت در این شرایط این است که کمبود تخصصی خود را با استفاده از متخصصان بخش خصوصی جبران کنیم، تصریح کرد: همه کارها و اقدامات ما برای خدمات رسانی به بخش خصوصی است و در زمان حاضر کارهای خوبی در زمینه صدور جواز تاسیس، جواز توسعه و جوازهای جایگزین در بخش صنعت اتفاق افتاده و این فعالیت‌ها بخوبی در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد که با کمک تشکل‌های باتجربه بخش خصوصی صنعت، معدن و تجارت استان بتوانیم فرآیند خدمات‌رسانی به مخاطبان و کارآفرینان را بصورت تخصصی‌تر، علمی‌تر و کارشناسی‌تر انجام دهیم.

موفق گفت: کارآفرینان و سرمایه‌گذاران می‌توانند درخواست‌های خود را بدون مراجعه حضوری به این سازمان و از طریق شبکه‌های مجازی و از منزل، ثبت و ارسال کنند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از سامانه‌های مورد استفاده در سازمان صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: استفاده از سامانه‌ها و شبکه‌های مجازی برای ثبت درخواست‌ها، تسریع در انجام کارها و صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها را بدنبال دارد و با شرایط کرونایی موجود در کشور تطابق پیدا می‌کند.  

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان‌اینکه استفاده از این سامانه، شتاب در انجام کارها را برای سرمایه‌گذاران تسهیل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر تنها برای دریافت برخی مجوزهای خاص نیاز به مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان وجود دارد و سعی شده که این مجوزها نیز در کمترین زمان ممکن صادر شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار