سپاهان 2 - گل‌گهر سیرجان صفر
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از تعطیلی کرونایی از سد گل‌گهر سیرجان گذشت.
کد خبر: ۸۶۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 29 June 2020

به گزارش تابناک، ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران پس از تعطیلی کرونایی میزبان دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و گل‌گهر سیرجان بود که طلایی پوشان به راحتی از سد میهمان خود گذشتند و با 40 امتیاز همچنان تعقیب کننده پرسپولیس هستند.
با شروع دیدار در نیمه نخست بازی این گل‌گهر بود که بهتر بازی را شروع کرد اما در مقابل این سپاهان بود که صاحب موقعیت گلزنی شد و موفق شد نخستین گل بازی را توسط محمدرضا حسینی در دقیقه 9به ثمر برساند، در ادامه نیز شاگردان قلعه نویی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و موفق شد بار دیگر توسط محمد کریمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 31 گلزنی کند تا بازی با همین دوگل به پایان برسد.

داور: امیر عرب‌براقی
کارت زرد: محمدرضا مهدی‌زاده دقیقه 43 از سپاهان

ترکیب سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی(شایان مصلح)، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی (استنلی)، محمدرضا حسینی (رضا میرزایی)، محمد محبی و سجاد شهباززاده
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب گل‌گهر سیرجان: مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، امین پورعلی، احمدرضا زنده‌روح، مهرداد عبدی، مهرداد بایرامی، سجاد آشوری و گادوین منشا
سرمربی: مجید جلالی

موقعیت های خطرناک:
دقیقه 4 - شلیک پرقدرت محمد محبی از پشت محوطه جریمه گل‌گهر از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه 9- ارسال روی دروازه گل‌گهر را محمد طیبی با ضربه سر قطع و در ادامه در دهانه دروازه محمدرضا حسینی با ضربه سر نخستین گل سپاهان در این دیدار را به ثمر رساند.
دقیقه 31- مدافع گل گهر درون محوطه خطا روی محمد محبی انجام داد که داور اعلام پنالتی نمود و سپاهان صاحب ضربه پنالتی شد که محمد کریمی با یک ضربه دقیق این پنالتی را تبدیل به گل کرد.
دقیقه 54- از جناح چپ محمد محبی با حرکت فردی و تاکتیکی خود وارد محوطه جریمه گل‌گهر و تک به تک با دروازه‌بان شد اما ضربه محبی را گلر گل‌گهر به خوبی مهار کرد.
دقیقه 62-ارسال رفیعی را حسینی با ضربه سر برای کریمی آماده کرد که ضربه پرقدرت کریمی را بازیکن گل‌گهر با سر از روی خط دروازه بیرون کشید و مانع از گلزنی سپاهان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار