کد خبر: ۸۶۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 30 June 2020

 

تابناک/یوونتوس تنها ۱۲ میلیون از رقم پایه قرارداد ملو را به صورت نقدی به بارسلونا می‌پردازد و مابقی آن را در قالب انتقالی با فرستادن هافبک بوسنیایی خود میرالم پیانیچ به نوکمپ تسویه می‌کند. طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی یوونتوس روی پیانیچ ۶۰ میلیون یورو قیمت گذاشته
 
هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به صورت رسمی با تیم یوونتوس قرارداد بست.
 

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای در سایت اینترنتی خود، از انتقال آرتور ملو به تیم فوتبال یوونتوس خبر داد. ملو روز گذشته (یکشنبه) به تورین رفت و تست پزشکی‌اش را انجام داد. گروهی از رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند که او بلافاصله پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی‌اش، قرارداد پنج ساله خود با بانوی پیر را هم امضا کرده و اکنون این خبر توسط باشگاه بارسلونا تأیید شده است.

OFFICIAL: Arthur Melo signs for Juventus

طبق بیانیه باشگاه بارسلونا، این باشگاه و یوونتوس برای انتقال آرتور ملو به تورین با قراردادی به ارزش ۷۲ میلیون یورو توافق کرده‌اند که به آن ۱۰ میلیون یورو دیگر به‌عنوان پاداش‌های مرتبط با عملکرد بازیکن اضافه خواهد شد.

گفته می‌شود که یوونتوس تنها ۱۲ میلیون از رقم پایه قرارداد ملو را به صورت نقدی به بارسلونا می‌پردازد و مابقی آن را در قالب انتقالی با فرستادن هافبک بوسنیایی خود میرالم پیانیچ به نوکمپ تسویه می‌کند. طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی یوونتوس روی پیانیچ ۶۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است و این باشگاه به زودی انتقال بازیکن سابق رم به بارسلونا را اعلام رسمی خواهد کرد.

آرتور که دو ماه دیگر ۲۴ ساله می‌شود، تابستان سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۳۱ میلیون یورویی از تیم گرمیوی برزیل به بارسلونا پیوست و در ۷۲ بازی‌اش برای این تیم در تمامی رقابت‌ها چهار گل زده و شش پاس گل داده است. در طرف مقابل پیانیچ که تابستان سال ۲۰۱۶ با قراردادی ۳۲ میلیون یورویی به یوونتوس پیوست نیز در ۱۷۱ بازی‌اش برای این تیم ۲۲ گل زده و ۳۶ پاس گل داده است.

از آنجایی که قرارداد دو بازیکن پیش از پایان فصل جاری به ثبت رسیده است، این نقل‌وانتقال در سال مالی فعلی دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس درج خواهد شد و جزو نقل‌وانتقالات آن‌ها برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ محسوب نمی‌شود هرچند دو بازیکن تا پایان فصل جاری به کار خود در تیم‌های فعلی‌شان ادامه می‌دهند و از ابتدای فصل آینده به تیم‌های جدید خود ملحق می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار