سارا فلاحی؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد طرح های زودبازده در هلیلان بهترین راه برای تغییر و بهبود وضعیت در این شهرستان است و با توجه به شرایط خوب و مستعد منطقه، ایجاد فعالیت ها و طرح های کشاورزی با مشاوره و راهنمایی جهاد کشاورزی می تواند تعیین کننده باشد.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 30 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سارا فلاحی در این نشست شورای اداری شهرستان هلیلان  اظهار داشت: اگر به شهرستان هلیلان بعنوان شهرستانی که تازه تاسیس شده است بنگریم، باید در همه نشست ها در استان در خصوص زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی ورزشی و تفریحی بحث و تبادل نظر کنیم که این امر منجر به تغییر نگاه و توجه بیشتر مسوولان به سمت این شهرستان می شود.

وی افزود: شهرستان هلیلان به دلیل قرار گیری در بین استان های ایلام، لرستان و کرمانشاه دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که باید این ظرفیت ها را شناخت و برای آن طرح و برنامه مشخص تنظیم کرد.

وی یادآور شد: وظیفه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی توانایی و قدرت رایزنی برای ایجاد امکانات در همه نقاط استان و بصورت ویژه شهرستان تازه تاسیس هلیلان است که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

منتخب حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور میدانی مدیران استان در این شهرستان مایه دلگرمی و امید برای مردم این منطقه است، یادآورشد: هدف از این کار حضور مسوولان بین مردم و شنیدن صدای مردم است و برای مسائل آنان طرح و برنامه داشته باشند.

وی اضافه کرد: پس از حضور مدیران استانی و ارائه طرح ها توسط آنها در این شهرستان، ما نیز از وظیفه نظارتی خود استفاده می کنیم و درصد پیشرفت پروژه ها را در این شهرستان رصد خواهیم کرد و در حد توان برای به اتمام رسیدن طرح های نیمه تمام تلاش خواهیم کرد.

فلاحی یکی از راههای برون رفت از مشکلات امروزه را حضور و پای کار آمدن گروه‌های جهادی در استان و شهرستان تازه تاسیس هلیلان دانست و تاکید کرد: با حضور گروه‌های جهادی در این شهرستان می‌توان بسیاری از مشکلات زیرساختی، بهداشتی و ارتباطی را برطرف کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، مردمی سازی اعتبارات را راهی بی بدیل در مقابل چالش صادرات نفتی عنوان کرد و افزود: در هر عرصه ای مردم حضور می یابند قطعا حل مسایل و مشکلات سهولت پیدا می کند کما اینکه در بحث شیوع کرونا و مقابله با آن حضور گروه‌های مردم نهاد و سمن ها بسیار مثبت و تاثیر گذار بود.

فلاحی با بیان اینکه قانون راهی برای سعادت امور روزمره بشر است، تصریح کرد: ما در مجلس تلاش خواهیم کرد مواد قانونی را وضع کنیم که به مردم کمک کند و زندگی مردم را تسهیل بخشد.

وی در ادامه از مدیران استانی حاضر در جلسه خواست که مصوبات و طرح های در دست اجرا در هلیلان را پیگیری کنند و بصورت مستمر لیست عملکردهای خود را در این شهرستان گزارش دهند.

فلاحی همچنین در این خصوص اضافه کرد: در روند افتتاح طرح ها در هلیلان در صورت مواجه با مشکلاتی نظیر کمبود اعتبارات از وزارتخانه متبوع، پیگیر بودجه لازم جهت اتمام پروژه های نیمه تمام خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره با انتخاب شدن شهرستان هلیلان بعنوان شهرستان پایلوت جهت محرومیت زدایی گفت: باید همه برای رشد و توسعه این شهرستان تلاش کنیم که محرومیت این شهرستان رفع شود.

منتخب مردم حوزه شمالی استان در مجلس ضمن قدردانی از ورزشکاران هلیلانی برادران جلیل و خلیل ناصری خاطر نشان کرد: این شهرستان با کمبود امکانات و خدمات ورزشی توانست دو ورزشکار در تراز ملی و جهانی داشته باشد که این خود نشان دهنده وجود استعداد ورزشی در بین جوانان این شهرستان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار