معاون گردشگری آذربایجان‌غربی از ثبت اقامت نزدیک به ۷هزار نفر گردشگر و مسافر در هتل‌ها و دیگر مراکز اقامتی استان طی سه ماهه نخست سال۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 30 June 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ریتا خضرزاده، با اعلام خبر فوق گفت:طی سه ماهه بهار امسال در مجموع ۶هزار و ۵۹۸گردشگر ایرانی به این استان سفر کرده و در هتل‌ها و مهمانپذیر‌های استان اقامت داشته‌اند.

او افزود: از این آمار تعداد ۳هزار و ۶۸۷نفر اقامت در هتل‌های استان به ثبت رسیده و کمترین آن با تعداد ۳۹۵نفر در اقامتگاه‌های بومگردی به ثبت رسیده است.

معاون گردشگری، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی این مدت بیش از هزار گردشگر نیز در چادر‌های مسافرتی شخصی و در مکان‌های روباز و پارک‌های اقامت داشته‌اند.

او عنوان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا محدودیت‌های سفر در ابتدای سال اعمال شده بود که برای همین منظور تعداد گردشگران در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

خضرزاده تصریح کرد:در حال حاضر نیز با کاهش محدودیت‌های کرونایی، مراکز اقامتی سطح استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار