یک شاعر و نویسنده گفت: باید در این بزرگداشت ها شاهد حضور بیشتر مردم باشیم تاجامعه به صورت کامل صائب را بشناسد.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 01 July 2020

سعید بیابانکی در خصوص آیین بزرگداشت صائب اظهار کرد: شاهد یک برنامه خوب و منظم بودیم، اکثر کارها به صورت مجازی انجام شد و از نظر من این بزرگداشت بسیار قابل قبول بود.
وی ادامه داد: این آیین با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به اجرا درآمد و شاهد یک یادمان دلچسب و خاطره انگیز با بخش های اجرای نمایش، موسیقی و شعر خوانی بودیم.
این شاعر و نویسنده تصریح کرد: حضرت صائب باید بیش از این احیا شود و رفت و آمد مردم نیز بیشتر شود. باید در این بزرگداشت ها شاهد حضور بیشتر مردم باشیم تاجامعه به صورت کامل صائب را بشناسد.
بیابانکی افزود: علاقمندان به شعر باید هر هفته یا هر ماه به آنجا بروند تا آرامگاه صائب نیز مانند حافظیه محل رفت و آمد علاقمندان و گردشگران شود. باید این رخدادها بیشتر اتفاق بیافتد تا صائب تبریزی در اصفهان و دیگر شهرها شناخته شود.
وی با اشاره به اینکه این رویداد ها به نسل جوان کمک می‌کند، گفت: باید افراد بزرگ و فرهیخته را به جوانان و نوجوانان معرفی کرد تا الگو مناسبی برای آن ها باشند و به سمت شعر سوق داده شوند لذا اگر این معرفی ها نباشد جوانان جامعه به سمت و سوی فضای مجازی رفته و الگو آن ها افرادی بی سواد، ناآگاه و کم دانش می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار