مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: یک شادی‌پیمایی کاروان شادی خودرویی روز میلاد امام رضا (ع) توسط هیئات مختلف در سراسر استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 02 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سید‌جعفر امامیان  اظهار داشت: به همت خادمیاران رضوی و همچنین مشارکت آحاد مردم و دستگاه‌های مختلف فرهنگی استان، برنامه‌های متنوعی از ابتدای دهه کرامت تا به امروز برگزار شده و ان‌شا‌الله این برنامه‌ها تا روز جمعه که به میلاد امام رضا (ع) ختم می‌شود، تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال کشور و استان درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند و همین امر سبب شد که نتوانیم برخی از برنامه مرسوم ایام جشن از جمله برگزاری تجمعات و جشن‌های مردمی که سال گذشته به صورت باشکوه برگزار شد را در برنامه‌های تدارک دیده شده داشته باشیم، ولی به هر حال برنامه‌های جایگزین خوبی را برای این ایام تدارک دیدیم.

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با بیان اینکه میزبان خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) هستیم، گفت:کاروان خدام رضوی با همت معاونت فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، شهرداری کرمانشاه و خادمیاران آستان قدس رضوی هر روز مهمان یکی از محلات کرمانشاه هستند و این برنامه تا روز میلاد تداوم دارد.

وی، غباررویی مزار شهدا، دیدار با پیش‌قراولان جهش تولید در استان، تجلیل و تکریم کادر بهداشتی و درمانی، دیدار با اقشار خاص، تجلیل از برگزیدگان استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه را از جمله برنامه‌های خدام رضوی در استان دانست.

امامیان از توزیع 16 هزار پرس غذا در شب میلاد امام رضا (ع) بین محرومین استان با مشارکت خیرین خبر داد و اضافه کرد: در این ایام که مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند، 16 هزار پرس غذای متبرکی حضرت امام رضا (ع) را تهیه کرده‌ایم که طی امروز و فردا به دست نیازمندان استان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: یک شادی‌پیمایی کاروان شادی خودرویی روز میلاد امام رضا (ع) توسط هیئات مختلف در سراسر استان تدارک دیده شده که البته برخی از شهرستان‌ها، امروز برگزاری می‌کنند و برخی هم روز جمعه به صورت خودرویی شادی خود را ابراز می‌کنند.

امامیان در پایان، گفت: مسابقات مختلفی مختص کودکان، دختران، پسران و خانوده‌ها به صورت مجازی در حال برگزاری است که برگزیدگان از جوایز نفیس که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهیه شده، بهره‌مند می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار