تشکیل دو فراکسیون جدید توسعه و پیشرفت روستا‌های کشور و حمایت از بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ 02 July 2020

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با بخشداران و اعضای شورای اسلامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه امضای نمایندگان برای تشکیل این فراکسیون‌ها گرفته شده گفت: این فراکسیون‌ها با هدف ارتقاء جایگاه روستا‌ها در تخصیص اعتبارات و رفع مشکلات روستائیان و همچنین در حیطه بازنشستگان تشکیل می‌شود.
عباسی مقتدایی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها و مشکلات بخش‌ها و شهر‌های تابعه شهرستان اصفهان، مشکلات مرتبط با کم آبی، حمل و نقل، راه، مسکن، فرسودگی و چند شیفته بودن مدارس، طرح‌های ناتمام، فاضلاب، امور بهداشتی و درمانی را از مهمترین مواردی دانست که به جد در حال پیگیری رفع آنهاست.
وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار منتشره، شهرستان بیش از ۱۵۷ هزار کیلومتر مربعی اصفهان دارای ۶ بهش،۱۴ شهر،۱۹ دهستان و ۳۸۰ آبادی دارای سکنه با جمعیت حدود دو میلیون و ۲۴۴ هزار نفر (حدود ۷۰۸ هزار خانوار) است.
مقتدایی در پایان نشست در پاسخ برخی دهیاران مبنی بر امکان ارتقا دهستان به شهر در محدوده شهرستان گفت: طبق جلسات با نمایندگان دولت، تا پایان دولت دوازدهم، افزایش یا تغییر تقسیمات کشوری نخواهیم داشت.
حدود ۳۵ بخشدار، دهیار و عضو شورای اسلامی شهرستان اصفهان در این نشست هم اندیشی به بیان ظرفیت‌ها و مشکلات بخش و شهر‌های خود پرداختند و در خصوص رفع مشکلات پیشنهاد‌هایی مطرح و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار