رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از کمک ۴۰۰ میلیون ریالی خیرین داوطلب این جمعیت جمعیت به بانک امانات تجهیزات پزشکی همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ 02 July 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، شهریار انصاری طادی اظهار کرد: داوطلب، نیکوکار و خیراندیش اصفهانی تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز بیماران بی بضاعت را به ارزش بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال به بانک امانت تجهیزات پزشکی هلال احمر اصفهان اهدا کردند.

وی اضافه کرد: اقلام اهدایی شامل ۳۳ دستگاه کپسول اکسیژن و ۲۰ دستگاه مانومتر است که به وسیله داوطلب نیکوکار هلال احمر شهرستان اصفهان به یاد بود پدر و مادر مرحومشان تهیه و در اختیار بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت قرار گرفت.

انصاری طادی با تاکید بر اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند در سالهای گذشته راه اندازی شده، تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند تجهیزاتی مانند تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، مانومتر، کپسول اکسیژن را به بانک امانات هلال احمر این شعبه در شهر اصفهان خیابان آیت الله کاشانی جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تحویل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار