معاون املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: از ایتدای سال تاکنون به 305 نفر از اقشار ویژه استان اصفهان زمین واگذار شده است.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ 03 July 2020

عبدالحسین پارسایی‌راد افزود : در سه ماهه نخست امسال این زمین‌ها شامل ۵۳۳ هکتار غیر مسکونی و هزار و ۱۷۵ واحد مسکونی به این اقشار واگذار شده است.
وی گفت : براساس شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد، این حوزه در بخشی عناوین، از برنامه‌های تعریف شده پیشی گرفته است.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون مطابق با برنامه تحصیل اراضی در اجرای قانون زمین شهری، این حوزه توانست اسناد مالکیت اراضی دولتی واقع در محدوده و حریم شهر به مساحت ۶۸۴ هکتار را بنام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ کند.
معاون املاک و حقوقی اداره ‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در حوزه اداره حقوقی ۹۹ پرونده در جریان بوده که آراء صادره از دولت تعیین تکلیف شده و بحث حقوقی اراضی تصرفی همواره در جریان است.
عبدالحسین پارسایی‌راد افزود: همچنین در حوزه املاک ۳۹۸ فقره صورت مجلس تفکیکی در سطح و طبقات تهیه شده است.
وی با اشاره به واگذاری و پرداخت حد نصاب مالکانه از محل موجودی اراضی دولتی به مساحت ۲۰۸ متر مربع گفت: این استان طبق شاخص‌های اختصاصی برای امسال و طبق آمار ارائه شده از برنامه‌های تعریف شده پیشی گرفته است.
عبدالحسین پارسایی‌راد همچنین در خصوص الکترونیکی شدن فرآیند هیات نمایندگی گفت: در زمینه شفاف‌سازی اقدامات در امر واگذاری با همت کارشناسان این حوزه و اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل ، فرایند دریافت مصوبات هیات نمایندگی بصورت الکترونیکی با هدف حذف پرونده‌های فیزیکی در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار