مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نیز در ادامهاین نشست اظهار کرد: در دنیای رقابت امروز چالش بر سر ایناست که بتوانیم تصویر خوبی در ذهن مخاطب ایجاد کنیم و برای نیل به این هدف لازم است ارزش آفرینی کنیم.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 08 July 2020

ایمان حجتی با اشاره به لزوم برقراری ارتباط با ذی نفعان مختلف و اطلاع رسانی همه جانبه به آنان گفت: زمانی شاهد حاکمیت یک رسانه خاص بودیم اما امروزه اینگونه نیست و با ابزارهای رسانه‌ای مختلف مواجه هستیم که بسیار فراگیر هستند.

وی اطلاع رسانی و لزوم توجه به پیوست رسانه‌ای پروژه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر پروژه‌ای که اجرا می‌شود لازم است دارای پیوست رسانه‌ای باشد. در برخی بخش‌ها تلاش‌های بسیاری صورت می‌گیرد اما نگاه به حوزه ارتباطات و تبلیغات محدود است که با فضای رسانه‌ای امروز سازگار نیست.

حجتی تاکید کرد: در سال ۹۸ شهردار اصفهان در ۹ برنامه ملاقات مردمی حضور یافتند و اگر اوضاع کرونا بهتر شود این ملاقات‌ها ادامه می‌یابد. همچنین ۲۲ برنامه رادیویی "شهر پرسشگر شهردار پاسخگو" و ۱۵ برنامه نشست تخصصی اصفهان فردا در سال ۹۸ برگزار شد.

وی با اشاره به درصد فراوانی پیام‌های اداره ۱۳۷، اضافه کرد: در سال ۹۸، ۲۹۳ هزار پیام در ۱۳۷ به ثبت رسیده که بیشترین آن در حوزه خدمات شهری بوده است.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان که در روز شهرداری‌ها از آن رونمایی می‌شود، کاملاً مخاطب محور است و مخاطب را از سردرگمی زیر سایت‌های بسیار و اطلاعات پراکنده نجات می‌دهد. برای این کار مجموعه‌های پیمانکار برون سازمانی، در حدود یکصد میلیون تومان هزینه برآورد کردند اما این کار به بهترین شکل با استفاده از ظرفیت کارشناسان اداره کل ارتباطات و سازمان فاوا شهرداری انجام شد که جای تبریک دارد.

وی تصریح کرد: معماری این سایت بر اساس نیاز مخاطب امروز و کاملاً مخاطب محور طراحی شده و نیاز ذی نفعان بخش‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

گفتنی است در پایان این نشست از نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران شهری رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار