مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: نظام مالیاتی همواره از فعالیت های اقتصادی سالم و مولد که تکالیف قانونی خود را عمل می نمایند حمایت می کند.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳ 08 July 2020

بهروز مهدلو در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی اتحادیه صنف رایانه ای اصفهان که درمحل اداره کل امورمالیاتی استان اصفهان برگزار شد با تبریک روز مالیات و گرامیداشت هفته فرهنگ مالیات گفت: مالیات بر اساس قانون وضع و اخذ می شود و این توقع که خلاف قانون عمل شود توقعی نادرست است. اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان از فعالیت های نوین اقتصادی حمایت می کند و آمادگی دارد نسبت به برگزاری دوره های آموزشی با هماهنگی اتحادیه صنف رایانه ای استان اقدام نماید.

مهدلو حرکت به سمت کسب و کارها و فعالیت های نوپا و نوین اقتصادی را بر اساس معیارهای قانونی و موازین منطقی از جمله اجرای ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیاتهای مستقیم دارای اهمیت دانست و افزود: اجرای ماده ۱۶۹ خط قرمز سازمان امور مالیاتی در راستای مبارزه با فرار مالیاتی می باشد.

وی ارائه اطلاعات صحیح و شفاف به سازمان مالیاتی را از اصول فعالیت های اقتصادی سالم عنوان کرد و گفت: نظام مالیاتی همواره از فعالیت های اقتصادی سالم و مولد که تکالیف قانونی خود را عمل می نمایند حمایت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار