سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۶۷۵ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای اصفهان بستری شدند که از این میان ۱۳۷ نفر در وضعیت حاد در بخش مراقبتهای ویژه به سر می برند.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 09 July 2020

آرش نجیمیبا اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان به غیر از کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: تاکنون موارد کل ابتلاء به بیماری کرونا در استان اصفهان به ۶۷۵ نفر رسیده است که از این میان ۱۳۷ نفر با وضعیت حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

وی افزود: تعداد موارد دارای علامت و بستری شده کرونا در شبانه روز گذشته ۱۰۷ نفر گزارش شده است. تعداد ۴۴ نفر هم مرخص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود و نسبت به استفاده از ماسک جدیت لازم اتخاد نشود به وضعیت قرمز در استان اصفهان نزدیک می‌شویم.

ابتلای به کرونا مصونیت نمی‌آفریند

وی با اشاره به اینکه ابتلاء به این بیماری مصونیت ایجاد نمی‌کند، گفت: تنها راه کنترل ویروس کووید ۱۹ پیشگیری است که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری فیزیکی امکان پذیر است.

نجیمی گفت: توصیه می‌شود مردم تا یافتن درمان مؤثر برای این بیماری به استفاده از ماسک پایبند باشند تا این بیماری با رعایت شهروندان کنترل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار