شاهین شهرداری بوشهر 1 – ذوب آهن 5
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر جشنواره گل به راه انداخت.
کد خبر: ۸۷۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 10 July 2020

به گزارش تابناک، در یکی از دیدارهای هفته بیست چهارم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میهمان تیم شاهین شهرداری بود که توانست میزبان خود را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد، نیمه اول تا دقیقه 25 توپ در میانه میدان ضربه خورد هر چند شاگردان لوکا بوناچیچ برتری محسوسی نسبت به بوشهری ها داشتند تا اینکه دقیقه 26 حمله نه چندان جدی ذوب آهن را احسان پهلوان با تکنیک بالای خود تبدیل به یک موقعیت خطرناک کرد که دریبل‌های پیاپی دیدنی و چند باره و در نهایت شوت پای چپ این بازیکن به طاق دروازه چسبید تا گل اول تیمش به ثمر برسد. در ادامه شاهین برای جبران تلاش کرد که به یک پنالتی رسید و شریفات نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند، مارکوویچ مهاجم گلزن اصفهانی ها تیر خلاص را در نیمه اول شلیک و ارسال ابراهیم‌زاده را تبدیل به گل کرد و با همین دو گل به رختکن رفت. با آغاز نیمه دوم طوفان سبزجامگان اصفهانی را شاهد بودیم که این تیم به طور متوالی توسط محمد نژادمهدی، ایوان مارکوویچ و دانیال اسماعیلی‌فر به گل های بعدی دست یافتند، شاهین تنها یک گل را توانست جبران کند که دقیقه 68 احمدی به خاطر خطای ابراهیم‌زاده توانست پنالتی بگیرد که حسن نجفی توپ را از زیر دستان اسماعیلی عبور داد تا گل شاهین به ثمر برسد. با این پیروزی ذوب آهن 25 امتیازی شد و در جدول ره بندی به رده دهم صعود نمود، شاهین نیز همچنان 17 امتیازی است و یکی از فانوس به دستان اصلی محسوب می شود.
ترکیب شاهین شهرداری بوشهر: ماکسیما کوویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار (84- علیرضا ابراهیمی)، سجاد مشکل‌پور، حسن نجفی، سید ابوالفضل رزاق‌پور، میثم دورقی، بهمن سالاری، امیرحسین موسی‌زاده، اسماعیل شریفات، امین مشایخ و سجاد حیدری (24- مصطفی احمدی) سرمربی: مهرداد کریمیان

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان: معراج اسماعیلی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی مهدی‌پور (79- مجتبی حق‌دوست)، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر (79- محمد مشایخ)، محمدرضا عباسی (71- حمید ملکی)، احسان پهلوان و ایوان مارکوویچ (63- علیرضا منظمی) سرمربی: لوکا بوناچیچ

داور: اشکان خورشیدی

کارت زرد:
معراج اسماعیلی (2+45)، علیرضا چراغعلی(88) و هادی محمدی (88) از ذوب‌آهن
سلمان بحرانی(61) بهروز نوروزی‌فر(85) از شاهین شهرداری

 

دقایق حساس:
دقیقه 6: شوت زمینی سجاد حیدری را معراج اسماعیلی به آرامی مهار کرد.
دقیقه 9: ارسال محمدی‌مهر روی دیرک افقی دروازه شاهین نشست و راهی اوت شد.
دقیقه 12: دانیال اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه شاهین سرنگون شد که در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشت، اما داور ادامه بازی را اعلام کرد.
*دقیقه 26 گل اول ذوب آهن: حرکت احسان پهلوان با ضربه پای چپ این بازیکن همراه شد تا گل اول ذوب آهن زده شود.
دقیقه 28: ضربه سنگین روی پای موسی‌زاده از پشت محوطه جریمه را معراج اسماعیلی دفع کرد.
دقیقه 28: رزاق‌پور با تکنیک بالا و سر توپ زدن موجب شد تا محمدی‌مهر روی وی مرتکب خطای پنالتی شود .
دقیقه 30: شریفات ضربه پنالتی را تبدیل به گل نکرد و معراج اسماعیلی با شیرجه به سمت راست دروازه این ضربه را مهار کرد تا شاهین نتواند به گل برسد.
دقیقه 37: ضربه ایستگاهی نجفی را معراج اسماعیلی دفع کرد.
*دقیقه 41 گل دوم ذوب آهن: ارسال ابراهیم‌زاده از سمت چپ محوطه جریمه با ضربه سر مارکوویچ تبدیل به گل دوم ذوبی ها شد.
*دقیقه 50 گل سوم ذوب آهن: سانتر قاسم حدادی‌فر از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر همراه شد که توسط کویلیتایا برگشت داده شد که در ریباند نژاد مهدی توانست گل سوم را وارد دروازه حریف کند.
*دقیقه 58 گل چهارم ذوب آهن: ارسال مستقیم به پشت مدافعان شاهین ایوان مارکوویچ را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این مهاجم فرصت طلب با ضربه بغل پا دومین گل دوم خود و چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند.
* دقیقه 59 گل پنجم ذوب آهن: فرار سریع اسماعیلی‌فر از جناح راست محوطه جریمه شاهین و شوت زمینی او وارد دروازه شد تا ذوب به گل پنجم دست یابد.
* دقیقه 69 گل اول شاهین: پنالتی اعلام شده به سود ذوب‌آهن را حسن نجفی با شوت زمینی از زیر دستان اسماعیلی عبور داد تا گل اول شاهین به ثمر برسد.
دقیقه 3+90: ضربه ایستگاهی نجفی از بالای دروازه به اوت رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار