امام جمعه نجف آباد
امام جمعه نجف آباد گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فرصت حضور در پارلمان برای تسویه حساب سیاسی استفاده نکنند و به دنبال خدمت به مردم باشند.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ 13 July 2020

حجت الاسلام مصطفی حسناتی افزود: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان کشور، برای رفع مشکلات و بهبود وضعیت معیشت مردم و تعالی نظام راهگشا و مثل همیشه چراغ راه بوده است.

وی بیان‌ کرد: توصیه‌های رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید همواره مورد توجه آن‌ها باشد و از فرصت نمایندگی برای خدمت به مردم و تحقق شعار سال استفاده کنند و زمان را در تسویه حساب‌های سیاسی و اختلاف نظرها اتلاف نکنند.

به اعتقاد امام جمعه نجف آباد، اختلاف بین مسئولان و دعواهای سیاسی به ضرر کشور و مردم است و نباید مسئولان در مسئولیتهای مختلف نسبت به مردم کم لطفی و یا خیانت کنند و با وجود هر دیدگاه و نظری، تمام تلاش خود را برای رسیدگی به نیازهای جامعه بکار گیرند.

وی تصریح‌ کرد: سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای همدیگر هیچ منفعی را برای کشور و نظام ندارد  تنها آسیب و مشکلات را دو چندان می‌کند.

وی ادامه‌ داد: مسئولان در سه قوه کشور با هم‌افزایی و بکارگیری نیرو و توان خود برای مشکلات کشور تلاش کنند و زمینه اختلاف و حاشیه ها را از بین ببرند که دشمن از این فرصت برای تحقق اهداف خود استفاده نکند.

به گفته حجت الاسلام حسناتی در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی نظام بکار گرفته، اختلاف و تفرقه و مناقشات سیاسی زمینه‌ساز فعالیت دشمن خواهد بود و منافع ملی را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید وظیفه نظارتی و نقد فعالیت‌های دولت را انجام دهد، اظهارداشت: نقد، نظارت و طرح سوال از وزرا از حقوق نمایندگان مجلس شورای اسلامی است ولی نباید این موضوع با توهین و تهمت همراه باشد.

وی اضافه‌ کرد: بداخلاقی‌های مسئولان نسبت به همدیگر موجب تفرقه در کشور و ناراحتی مردم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار