امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار هرسین گفت:در قبال سلامتی مردم مسامحه نمی کنیم و سلامت مردم خط قرمز ما است.
کد خبر: ۸۷۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 14 July 2020

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در راستای عمل به پروتکل‌های بهداشتیِ پیشگیری از کرونا عملکرد خبازی ها ، فروشگاههای بزرگ عرضه مواد غذایی و رستوران ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد:واحد های صنفی که به پروتکل های بهداشتی پایبند نباشند پلمب خواهند شد و مردم نیز از صنوفی که بهداشت را رعایت نکنند خرید نخواهند کرد.

فرماندار شهرستان هرسین از اصناف خواست به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از انتشار کرونا به پروتکل های بهداشتی پایبند باشند.

شاه آبادی تصریح کرد : در جهت مقابله با کرونا نیازمند همکاری گسترده مردم هستیم و از مردم خواهش میکنم به منظور حفظ سلامت خود و خانواده هایشان ضمن استفاده از ماسک از اصناف و کاسبانی که موارد بهداشتی را رعایت نمیکنند به هیچ وجه خرید نکنند و این رویه را با جدیت ادامه دهند.

وی افزود : طبق بررسی های بعمل آمده در صنوفی که‌ موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند ، بعلت ارتباط مستقیم با سلامت مردم و احتمال آلودگی اجناس به ویروس کرونا ابتلا مردم به این بیماری خیلی زیاد است و مردم باید در زمینه های گوناگون کمک کنند تا به نقطه شیوع گسترده و افسارگسیختگی کرونا نرسیم .

هرسین تاکید کرد:تذکر جدی به متصدیان فروشگاههای بزرگ رفاه و افق کوروش و تعدادی از رستوران ها و خبازی ها به منظور عدم استفاده از ماسک و دستگاه کارت خوان و قرار ندادن مواد ضد عفونی کننده در محل ورودی این واحد ها داده شد است.

شاه آبادی در پایان گفت:از واحد های متخلف مجددا بازرسی هایی خواهد شد و در صورت عدم پایبندی به تذکرات با حضور رسانه ها پلمب خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار