مدیرکل بانوان وخانواده استانداری مازندران:
کد خبر: ۸۷۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ 14 July 2020

سمیه قاسمی‌طوسی صبح سه شنبه در همایش گرامیداشت عفاف و حجاب ویژه بانوان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: سرمایه‌گذاری کشورهای غربی بر روی مسائل فرهنگی کشورهای اسلامی است و عفت زنان جوامع اسلامی را نشانه گرفته‌اند.
 
عضو شورای اداری استانداری مازندران تصریح کرد: برنامه‌های ضدفرهنگی کشورهای غربی قبل از اینکه عفت زنان را نشانه بگیرند، غیرت مردان را نشانه گرفته‌اند که نتیجه آن تزلزل بنیان خانواده می‌شود.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه عفاف و حجاب فقط برای زنان نیست بلکه شامل مردان نیز می‌شود، ادامه داد: در هفته عفاف و حجاب در همایش‌ها و برنامه‌ها مردان جامعه هم باید حضور داشته باشند چون این هفته از نظر عفاف و غیرت مربوط به آنها هم می‌شود.
 
قاسمی‌طوسی خاطرنشان کرد: مردان اول انقلاب و بعضی از مردان امروز جامعه از نظر اعتقادات و باورهای دینی با یکدیگر تفاوت دارند که نتیجه آن وضع موجود می‌شود و در این زمینه باید ریشه‌یابی و فرهنگ‌سازی کرد و ببینیم چه اقدامات و چه عملکردهایی موجب ایجاد وضعیت موجود شده است.
 
وی با بیان اینکه در جامعه ناهنجاری‌ها در شکل لباس، نوع پوشش و رفتار خانواده‌ها با یکدیگر مشاهده می‌شود، گفت: مسئله عفاف و حجاب با بخشنامه و دستورالعمل‌ها فرهنگ‌سازی نمی‌شود بلکه از نگاه یک آسیب اجتماعی باید به آن پرداخت و برای برطرف کردن آن برنامه‌ریزی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار