شهردار ایلام؛
شهردار ایلام گفت: پروژه بام‌لند از برنامه‌های شهرداری ایلام در جهت ایجاد فضایی مفرح و شادی‌آور برای شهروندان است که با توجه به قرارگیری در ارتفاعی مشرف به شهر توانسته است به خوبی نظر مثبت مردم استان را به خود جلب کند.
کد خبر: ۸۷۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 15 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛طالب صادقیان اظهار داشت: پروژه بام‌لند از برنامه‌های شهرداری ایلام در جهت ایجاد فضایی مفرح و شادی‌آور برای شهروندان است که با توجه به قرارگیری در ارتفاعی مشرف به شهر توانسته است به خوبی نظر مثبت مردم استان را به خود جلب کند.

وی افزود: استقبال شهروندان از امکانات تعبیه شده در این مجموعه باعث شده است شهرداری توسعه فضاهای بام‌لند را در دستور کار قرار دهد و در این راستا برنامه‌های متعددی نیز تعریف و به تدریج اجرایی خواهد شد.

شهردار ایلام با اشاره به اینکه تاکنون در مسیر بالادست زیرگذر پیامبر اعظم(ص) سه فاز تعریف و امکانات رفاهی ایجاد شده است، یادآور شد: توسعه تجهیزات رفاهی و فضای سبز در پایین دست زیرگذر به سمت فاطمیه نیز در دستور کار قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود این مسیر از سمت فاطمیه به دانشگاه ایلام تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

صادقیان فاز سوم پارک خطی پژوهش، ایجاد گذر شادی و سلامت، احداث کافه رستوران بام‌لند با مشارکت سرمایه‌گذار و مسیر پیاده‌روی در راستای تزریق نشاط و سلامت به شهروندان را از پروژه‌هایی عنوان کرد که در این محدوده اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: امکان توسعه این فضاها به زمین‌های روبروی بام‌لند ایلام با توجه به وجود معارضان وجود ندارد و در صورت حل و فصل این موضوع شهرداری آمادگی دارد این پروژه را در این مناطق نیز اجرا کند.

شهردار ایلام با اشاره به خسارت‌های ناشی از سیل سال ۹۴ در شهر ایلام اجرای سیل‌بند برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه را در دستور کار شهرداری عنوان کرد و گفت: بخشی از این سیل‌بندها تاکنون اجرا شده است ولی تکمیل آنها در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست.

صادقیان اضافه کرد: هم اکنون اجرای سیل‌بند تمام بتنی بلوار مدرس در سه فاز و سیل‌بند بتنی بلوار شهید بهشتی رو به روی بهزیستی در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: شهرداری ایلام بیش از ۲۰ پروژه بزرگ و کوچک را در سال ۹۹ با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در مراحل اجرا دارد که امیدواریم با تحقق ۱۰۰ درصدی بتوانیم این تعداد پروژه را به سرانجام برسانیم./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار