کد خبر: ۸۷۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸ 14 July 2020

فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز کشور گفت: ۲۰میلیارد ریال برای بهینه سازی تاسیسات ابفای فومن در مهار کرونا تخصیص می یابد.

تابناک/مدیر امور آبفای فومن، از بازدید سرهنگ رحمانی فرمانده عملیات و فرودگاههای هوانیروز کشور به عنوان نماینده ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مهار کرونا در گیلان با همراهی فرماندار، فرماندهی انتظامی و مسئولین شهرستانی فومن، از وضعیت آبرسانی منطقه آبرود خبر داد.

وحید مهجور مدیر امور آبفای فومن افزود: آب روستای آبرود و کنده سر، از چشمه و چاه با مجموع ۴ لیتر در ثانیه تامین می شود و در فصل گرم سال از ابتدای خرداد تا ابتدای مهر، متناسب با میزان بارش برای ذخیره در مخزن بین ۸ تا ۱۰ ساعت آب در شبکه تزریق می شود تا ۴۴۰ مشترک از آب کافی برخوردار باشند.

‌وی در ادامه گفت: در بازدید فوق جهت ایجاد تاسیسات آبرسانی در منطقه سه طرح شامل یک چاه جایگزین و ساخت مخزن واسط و ایستگاه پمپاژ و همچنین اصلاح خط انتقال و شبکه مطرح شد.

مهجور همچنین گفت: برای تاسیسات آبرسانی ۲۰میلیارد ریال کمک به شرکت آب  وفاضلاب استان گیلان درنظر گرفت هشده که این مطلب را نماینده ارتش، ضمن مصاحبه با صدا و سیمای مرکز گیلان به اطلاع مردم رساند.

مدیر آبفای فومن در پایان تصیح کرد: از ابتدای سال تا کنون ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز و راه اندازی و تهیه ملزومات اساسی در بخشهای مختلف شهر ماکلوان، بیمارستان و مراکز بهداشتی شهرستان فومن توسط آفای این شهرستان هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار