اپزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نتایج ششمین آزمایش کرونای بازیکنان این قبل از دیدار با ماشین‌سازی تبریز منفی اعلام شده است.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 14 July 2020

امیرحسین شریفیان افزود: روز گذشته و پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از بوشهر همه نفرات این تیم برای ششمین بار مورد آزمایش "پی‌سیآر" قرار گرفتند که نتیجه آزمایش کلیه نفرات تیم شامل بازیکنان مربیان عوامل اجرایی منفی اعلام شد.

وی افزود: جواب همه نفرات منفی اعلام شد این آزمایش تحت نظارت نماینده ایفمارک انجام شد.

وی  اظهارداشت: همه بازیکنان، عوامل فنی و کادر اجرایی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به همراه سایر نفرات درگیر در امر برگزاری مسابقات لیگ برتر آزمایش کرونا دادند که جواب آزمایشها منفی اعلام شد.

شریفیان افزود: در تمرینات و اردوها  پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم، بازیکنان حرفه‌ای هستند و همکاری لازم را با کادر پزشکی تیم به صورت کامل انجام می دهد.

وی تصریح کرد: نظارت مستمر و پیگیری‌های تیم پزشکی باعث شده که به لطف خدا و همکاری بازیکنان و سایر عوامل تیم تاکنون در شهرهای پرخطر مشهد و بوشهر نتیجه همه آزمایش‌ها منفی باشد.

وی اظهارداشت: بازی هفته بیست و پنجم تیم ما در اصفهان مقابل ماشین سازی تبریز است و دیدار بعدی خارج از شهر ما در استان خوزستان و شهر اهواز است امیدوار هستیم با توجه به وضعیت اهواز از این مرحله هم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به سلامت عبور کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار