کد خبر: ۸۷۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 15 July 2020
آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد بعد از ۴ شبانه روز در جدالی نابرابر با دستان خالی نیروهای مردمی مهار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد بعد از 4 شبانه روز  مهار شد تا سکانس دیگری از « جدال نابرابر با آتش» در جنگل‌های زاگرس به نمایش گذاشته شود.
کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن 20 درصد جنگل‌های حوزه زاگرس این روزها حال و روز خوشی ندارد زیرا جنگل‌های بلوط آن به دلایل مختلف از جمله آتش سوزی، آفت و تصرف توسط سودجویان در حال نابودی است و دست یاری گری به سوی آن نمی‌آید.
سالانه بخش اعظمی از جنگل‌ها و مراتع این استان در آتش بی تدبیری، بی رحمانه می‌سوزد و کسی صدای ناله‌های بلوط چندین صدساله این دیار را نمی‌شنود زیرا در غیر این صورت هم اکنون شاهد داشتن یک فروند بالگرد آبپاش در این استان بودیم.
 

آتش سوزی جنگل ها و مراتع , آتش سوزی جنگل ها و مراتع , آتش سوزی جنگل ها و مراتع , آتش سوزی جنگل ها و مراتع , آتش سوزی جنگل ها و مراتع , آتش سوزی جنگل ها و مراتع , آتش سوزی جنگل ها و مراتع , آتش سوزی جنگل ها و مراتع , آتش سوزی جنگل ها و مراتع ,

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار