مشیری می خواهد آزمون را به گودیسون پارک ببرد
به گزارش رسانه های اروپایی زنیت سن پترزبورگ روی پیشنهادهای 25 میلیون پوندی از سوی آرسنال، اورتون و لسترسیتی فکر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 15 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: با پایان یافتن رقابت های لیگ روسیه حالا بار دیگر نام سردارآزمون برای انتقال به یک باشگاه سرشناس اروپایی در رسانه های مختلف اروپایی دیده می شود. کالچو مرکاتو سایت ایتالیایی درباره پیشنهادات سردارآزمون مهاجم تیم زنیت نوشت:" پس از اینکه زنیت با برد 4 بر دو مقابل کراسنودار به مقام قهرمانی در لیگ روسیه رسید به نظر می رسد که حالا زمان برای توجه به پیشنهادات سردار آزمون ستاره ایرانی این فرا رسیده است.


این در حالی است که این ستاره بین المللی تیم ملی ایران چند هفته پیش اعلام کرده بود که بعد از هشت سال حضور در فوتبال روسیه به دنبال چالش جدیدی است. 


او بعد از زدن 18 گل در 34 مسابقه این فصل ، توانسته نظر باشگاه های مطرح اروپایی در لیگ های مختلف را به خود جلب کند. یکی از تیم های که سردار را می خواهد لسترسیتی است که به دنبال یک جایگزین برای جیمی واردی که سن و سالش بالا رفته و شاید به دنبال تجربه جدیدی در پایان فصل باشد ، است. 

 


اما شاید فرهادمشیری مالک ایرانی تیم اورتون که از مدتها قبل از علاقه اش به سردار آزمون گفته بود بتواند این مهاجم را به گودیسون پارک ببرد. این خبری است که ناپولی آره نا مدتی است دوباره آن را مطرح کرده است. 
با قیمت 25 میلیون پوند ، آزمون قطعا مهاجمی ارزان تر از امثال ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه ای لیل، آندره آ بلوتی مهاجم ایتالیایی تیم تورینو و چیرو ایموبیله مهاجم ایتالیایی لاتزیو خواهد بود. 


شاید به دلیل کیفیت بالا و قیمت به نسبت مناسب است که آرسنال نیز از مدت ها قبل به جذب سردار تمایل نشان داده است. اما با توجه به شرایط آرسنال در جدول لیگ برتر و اینکه حتی حضور در لیگ اروپا هم برای این تیم دور از دسترس به نظر می رسد شاید 25 میلیون پوند قیمت تندی برای توپچی ها باشد.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار