مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی آب در ۳۱ تیرماه، گفت: حکمرانی نوین آب با مشارکت همه ذی‌نفعان و افزایش آگاهی‌های عمومی درباره وضعیت منابع آب و ایجاد ارتباط تعاملی با نخبگان ملی عملی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 16 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان مسعود میرمحمدصادقی با اعلام تاریخ برگزاری آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی داستان آب در سی و یکم تیرماه گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا به شیوه‌ی مناسب از برگزیدگان تجلیل شود.

با توجه به مشخص شدن آرای نهایی هیأت داوران و جلسه مسئولان اجرایی جشنواره با رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، مقرر شد آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی داستان آب به صورت مجازی، سی و یکم تیرماه سال جاری رأس ساعت ۱۹ به صورت همزمان از درگاه‌های اطلاع رسانی جشنواره که از طریق سایت شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با آدرس www.esrw.ir اعلام می‌شود، برگزار گردد.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با تأکید بر مجازی بودن آئین اختتامیه افزود: از همه علاقمندان دعوت می‌شود در این آئین مجازی شرکت نمایند.

میرمحمد صادقی در آخرین جلسه هماهنگی آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی داستان آب با اشاره به پویش الف-ب- ایران، اظهار کرد: در بحث سازوکارها، فرهنگ سازی با هدف تأثیر و تغییر رفتار مشترکان آب جایگاه ویژه ای دارد و دومین جشنواره ملی داستان آب در راستای این تغییر پایدار به وضعیت مطلوب با گسترش دایره مخاطبان به فارسی زبانان دنیا کار خود را آغاز کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با تأکید بر اینکه فرهنگ سازی در همه مسائل مرتبط با آب اهمیت دارد، افزود: با توجه به فرهنگ غنی نوشتاری کشورمان زبان هنر و به ویژه ادبیات و در هم تنیدگی هنر با روح مردم راهکاری برای بیان مسائل و چالش‌های آبی است.

میر محمد صادقی با بیان اینکه جشنواره می‌تواند به یک جریان فرهنگی منظم، سنت مؤثر و کارآمد تبدیل شود، افزود: زبان هنر، یکی از شیرین‌ترین و مؤثرترین زبان‌ها برای حل مسائل فنی و پیچیدگی‌های مدیریت منابع آب در کشور کم آب ما و به ویژه فلات مرکزی ایران است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه نیاکان ما هنرمندی زندگی در این منطقه‌ی کم آب را داشتند، خاطر نشان کرد: زاینده رود زیبا و به طور کلی ماهیت آب در آثار همه هنرمندان جایگاه ویژه ای دارد و ابتکار و خلاقیت ایشان می‌تواند فرهنگ ساز میان نسل قدیم، کنونی و آینده باشد.

میر محمد صادقی با تأکید بر اینکه ارسال آثار از سوی هنرمندان داخل و خارج از کشور در غنای دومین جشنواره ملی داستان آب اهمیت ویژه ای برای مدیران اجرایی داشت، تصریح کرد: این جشنواره به دنبال ایجاد مفهومی برای بازنمایی تصویر وضعیت منابع آب ایران در قالبی ادبی بود تا از این طریق ارتباط با نخبگان جامعه پر رنگ تر شود و با شیوه‌های نوین گفت و گو ارتقا سطح آگاهی‌های عمومی درباره آب، ایجاد خلاقیت و الگوسازی برای خلق آثار فرهنگی با محوریت آب و مشارکت در اعتلای سطح فرهنگ عمومی جامعه بر اساس چالش‌های به وجود آمده میسر شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با تأکید بر ضرورت تداوم گام‌های فرهنگی، تصریح کرد: با توجه به تأثیرگذاری عوامل غیر مهندسی بر افکار عمومی امیدواریم شاهد پیشرفت کمی و کیفی این جشنواره در سال‌های آتی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار