استاندار اصفهان
استاندار اصفهان با اشاره به تاثیر مجموعه‌ اداری و نظارتی در جذب سرمایه یا سرمایه‌گریزی، گفت: لازم است تمام تلاش مجموعه‌های ادارای و نظارتی استان جذب سرمایه باشد.
کد خبر: ۸۷۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 16 July 2020

عباس رضایی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان افزود : دستگاه‌های اداری با حداکثر ظرفیت تلاش کنند، سرمایه‌گذار جذب شود.
وی با انتقاد از تاخیر در پاسخ به استعلام‌های اداری دستگاه‌های اجرایی افزود: طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی هر دستگاه موظف است ظرف ۱۵ روز استعلام را پاسخ دهد و در غیر این صورت، سکوت دستگاه استعلام شونده به منزله رای مثبت به طرح استعلام شده قلمداد می‌شود.
استاندار اصفهان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید، اشتغال و رونق اقتصادی، تاکید کرد: راه‌اندازی هر طرح گامی در افزایش تولید و رونق اقتصاد و اشتغال است‌.
وی تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی و اداری استان اصفهان در بررسی هر طرح خود را به جای سرمایه‌گذار طرح بگذارند و به گونه‌ای رفتار کنند که مانع سرمایه گریزی از استان شوند.
رضایی همچنین بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌های بودجه‌ای توسط مدیران اجرایی استان تاکید کرد و ادامه داد: مدیران تلاش کنند اعتبارات تخصیصی به زیر مجموعه‌های اداری استان به موقع جذب شود.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه‌های دولتی و اجرایی تلاش کنند فرآیندها را هماهنگ تا همدلی و هماهنگی بیشتری در استان صورت گیرد.
استاندار اصفهان گفت: همه دستگاه‌های دولتی و اجرایی متعلق به نظام اسلامی است و لذا نگرش‌های منطقه‌ای، قطبی و محلی باید به نگرش‌ها ملی و همکاری و وحدت تغییر پیدا کند.
وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها هدفشان ادای دین به اسلام و انقلاب و رفع نیازهای جامعه باشد.
رضایی همچنین در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به مصوبات جلسه امروز، گفت: استان اصفهان پذیرای طرح‌های  سرمایه‌گذاری است ولی در عین حال طرح‌ها باید متناسب با شرایط اقلیمی و حفظ سلامت و امنیت مردم اصفهان باشد و اگر امروز در جلسه طرحی رد شد به خاطر مغایرت با مسائل محیط زیستی یا طرح‌های آب‌بر بود که با توجه به شرایط اقلیمی استان امکان اجرایی شدن نداشت.
وی با اشاره به دستورکار دوم جلسه در خصوص بودجه‌های استان در سال ۹۹، ادامه داد: امسال هشت هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال برای هزینه‌های جاری از قبیل حقوق، مزایا، پاداش بازنشستگی و عیدی در نظر گرفته شده است که پنج درصد کسری داشت و پس از جبران در حال حاضر حدود ۷۰ میلیارد ریال کسری وجود دارد و در حال رفع آن هستیم.
استاندار اصفهان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم پاداش بازنشستگی سنوات گذشته برخی دستگاه‌های استانی را تامین کنیم.
وی ادامه داد: همچنین در خصوص بودجه تملک دارایی برای فعالیت‌های عمرانی ۱۳ هزار میلیارد ریال است که ۶۸ درصد آن نیز ابلاغ اعتبار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار