این رزومه نشان می‌دهد حسین کلانتری در حوزه سیاسی فرد بی‌تجربه‌ای نیست و حالا این روزها با شناختی که از استان پیدا کرده است مسوولیتش نسبت به گذشته سنگین تر شده است.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 18 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ علی‌مراد کاظمپور فعال رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی آورده است : با نگاهی به سوابق کاری حسین کلانتری استاندار وی پیش از این  مدیرکل امنیتی وزارت کشور نزدیک به 20 سال در کسوت فرماندار شهرستان‌های مهران، شیروان چرداول و دهلران، معاونت فرمانداری مهران و از نیروهایی است که از 22 سالگی دارای مسئولیت سیاسی بوده است.
این رزومه نشان می‌دهد حسین کلانتری در حوزه سیاسی فرد بی‌تجربه‌ای نیست و حالا این روزها با شناختی که از استان پیدا کرده است مسوولیتش نسبت به گذشته سنگین تر شده است.
او در همان روزهای اول با حضورش در اولین جلسات اداری عنوان کرد سرم برود حرفم نمی رود و اهل معامله نیستم و تمام تلاشش را انجام داد تا بتواند احکامی که صادر می کند بوی سیاسی بازی به خود نگیرد.
کلانتری خود را وامدار هیچ کس نمی دانست و در همان روزهای اول خود در استان با قدرت اعلام کرد من نماینده دولت هستم و هیچ فردی در آمدن من نقشی نداشته است به جز اعتماد هیئت دولت.
شنیده ها حکایت از آن دارد که قرار است تغییراتی در تیم مدیریتی خود در فرمانداری ها انجام دهد و این می تواند یکی از اتفاقاتی باشد که باید دید او با تجربه ای که در کارنامه خود در کنار حضورش در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است احکام جدید خود را چگونه صادر خواهد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید به دقت افراد را گزینش کرده و احکام آن‌ها را صادر کند منصب فرمانداری جایگاه کوچکی نیست که به هر شخصی واگذار شود بلکه باید با تدبیر این کار انجام شود تا فرماندارانی کارآمد و بدون وابستگی به افراد به کار گمارده شوند.
بی‌شک یکی از دلایل ناکارآمدی برخی فرمانداران وابستگی صرف آن‌ها به افراد در دوره اخیر بوده است و همین موجب انسداد سیاسی در برخی شهرستان‌های استان شده است.
همان گونه که قبلا هم در یادداشت‌ها گفته بودیم استان بعد از انتخابات دوم اسفند 98 دچار تغییرات اساسی در حوزه سیاسی می‌شود و مدیریت استان بر منوال و روال قبلی نمی‌چرخد و لازم است که تغییرات به دلیل تغییر فضای سیاسی استان هر چه سریع‌تر و با تدبیر بیشتر انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار