حمید گلی‌پور گفت: با اشاره به برگزاری نمایشگاه در سه سالن گفت: در این دوره از نمایشگاه ۶۵ واحد از استان‌های اصفهان، تهران، قم، یزد، گنبد کاووس، اراک و همدان حضور دارند و به ارائه انواع فرش‌های تولیدی هنر صنعت فرش ایران اقدام می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 19 July 2020
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی همدان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه فرش دستبافت و تابلوفرش در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، گلی‌پور از برگزاری نمایشگاه فرش دستبافت و تابلو فرش در همدان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۹ تیرماه در فضای ویژه و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی مدت ۶ روز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه در سه سالن گفت: در این دوره از نمایشگاه ۶۵ واحد از استان‌های اصفهان، تهران، قم، یزد، گنبد کاووس، اراک و همدان حضور دارند و به ارائه انواع فرش‌های تولیدی هنر صنعت فرش ایران اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی همدان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه انواع تابلو‌های فرش نفیس و فرش‌های عشایری، قشقایی و ترکمن عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت رونق کالا‌های غیر نفتی در توسعه اقتصادی کشور گفت: نمایشگاه فرش یکی از پراهمیت‌ترین نمایشگاه‌های استان است؛ امیدواریم بتوانیم در شرایط کنونی گامی در رونق این کالای اصیل ایرانی برداریم.

گلی‌پور تاکید کرد: بدون تردید رونق تولید فرش در جامعه می‌تواند گامی مهم در اشتغال پایدار و نیز جهشی در توسعه صادرات کشور باشد.

وی در بخش پایانی سخنانش ساعت بازدید نمایشگاه را از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح به صورت یکسره عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار