نمایشگاه‌های تخصصی مادر، نوزاد و کودک، صنعت اسباب بازی، آموزش و صنعت نوشت افزار، تجهیزات و فناوری‌های آموزشی در استان فارس با رعایت اصول بهداشتی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ 19 July 2020

تابناک فارس به نقل زا باشگاه خبرنگاران: موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس با اشاره به افتتاح ۴ نمایشگاه در استان فارس با رعایت اصول بهداشتی، در این باره اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد و کودک، شانزدهمین نمایشگاه صنعت اسباب بازی، دومین نمایشگاه آموزش و اولین نمایشگاه صنعت نوشت افزار، تجهیزات و فناوری‌های آموزشی با حضور مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس گشایش یافت.

او ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها سعی کرده ایم از همه نکات بهداشتی که بوسیله ستاد ملی کرونا در مرکز تهیه شده به همراه اصول بهداشتی که در ستاد کرونا استان فارس فراهم شده و همچنین سیاست‌های سختگیرانه نمایشگاهی برای مقابله با ویروس کرونا را رعایت کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس با اشاره به آمادگی برای جذب ۵۰ درصد مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه، به منظور رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تصریح کرد: فاصله راهروها از ۲ متر استاندارد به ۴ متر تغییر کرده و تعداد غرفه داران در هر غرفه به نصف کاهش داده شده و در هر سالن روشویی و دستشویی مجهز به مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده تعبیه شده و به هر غرفه بسته رایگان ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح داده می‌شود.

موسوی با اشاره به رعایت همه نکات بهداشتی از جمله گندزدایی سالن‌ها، محیط و سرویس‌های بهداشتی پیش از باز شدن و پس از تعطیلی به صورت روزانه، تصریح کرد: غرفه تأمین و تحویل ماسک برای بازدیدکنندگان و مراجعان و همچنین جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به سالن‌ها از اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه است.

او با بیان اینکه همه غرفه‌داران باید مواد ضدعفونی کننده در اختیار داشته باشند، تاکید کرد: بازدیدکنندگانی که از وسایل بهداشتی از جمله ماسک و دستکش استفاده نمی‌کنند اجازه ورود به سالن‌های نمایشگاه را ندارند.

او با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها به صورت کاملاً تخصصی برگزار می‌شود و زمینه تجاری، تفریحی و بازاری آن کاملاً حذف شده است، ادامه داد: این نمایشگاه ویژه مؤسسات آموزشی، تولیدکنندگان نوشت افزار و تولید کنندگان کالا‌های حوزه مادر و کودک جهت معرفی تولیدات و عقد قرارداد‌های تولیدی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس تصریح کرد: راضی به خطر افتادن جان شهروندان نیستیم، بلکه از زمان شیوع ویروس کرونا، ما همه نمایشگاه‌های تجاری، عرضه مستقیم، و تفریحی را تعطیل کردیم.

موسوی گفت: در بدو ورود سالن‌های بهار، سرو و نرگس امکانات خوبی هم برای سلامت مردم و هم برای اینکه بنگاه‌های کسب و کار اقتصادی بتوانند فعالیت خود را با رعایت نکات بهداشتی انجام دهد، صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس درباره نمایشگاه‌ها با بیان اینکه در نمایشگاه صنعت اسباب بازی ۴ واحد شرکت کرده که ۲ واحد بومی و ۲ واحد غیربومی است، اظهار کرد: از جمله حوزه فعالیت این واحد‌ها کالای خواب نوزاد، دوچرخه، سیسمونی نوزاد و لباس کودک است.

موسوی با بیان اینکه در نمایشگاه آموزش ۲۲ واحد شرکت کرده اند که همگی بومی هستند، افزود: حوزه فعالیت این نمایشگاه زبان خارجه، آرایشی، تعمیرات تلفن همراه، بورس، هتلداری و گردشگری و توسعه کسب و کار است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس با بیان اینکه نمایشگاه مادر و کودک ۲۴ غرفه دارد که شامل ۲۱ غرفه بومی و ۳ غرفه غیربومی است، ادامه داد: نمایشگاه صنعت نوشت افزار، تجهیزات و فناوری‌های آموزشی هم با ۲۵ غرفه شامل ۱۹ غرفه بومی و ۶ غرفه غیربومی است و در حوزه تجهیزات آموزشی، ماشین‌های اداری و نوشت افزار فعالیت دارد.

این نمایشگاه‌ها از امروز یکشنبه ۲۹ تیرماه تا پنج شنبه ۲ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ بعد از ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار