جواد صدیق از برگزاری دو مسابقه قرآنی مجازی خبر داد و گفت: مسابقه مفاهیم و ترجمه سوره یاسین و چهارمین دوره حکمت‌های نهج‌البلاغه در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 21 July 2020
رئیس بنیاد قرآن استان همدان از آغاز دوره‌های تربیت مصلحین و حکمین خانواده در استان خبر داد و گفت: طی عقد قرارداد با دادگستری ۲۰ دوره تربیت مصلحین و حکمین برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، صدیق با بیان اینکه این روز‌ها فعالیت حضوری بنیاد قرآن تحت تاثیر قرار گرفته است اظهار کرد: این روز‌ها فعالیت‌هایی، چون تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه داریم، اما به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

وی از آغاز برگزاری دوره‌های تربیت مصلحین و حکمین خانواده‌ها خبر داد و گفت: طی عقد قرارداد با دادگستری ۲۰ دوره تربیت مصلحین و حکمین برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد قرآن استان همدان در خصوص برگزاری دوره‌های تربیت مصلحین و حکمین بیان کرد: این دوره‌ها به منظور رفع اختلاف بین خانواده‌ها برگزار می‌شود به طوری که مصلحینی که این دوره‌ها را می‌گذرانند برای برقراری صلح بین زوجین وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید دارای سابقه بوده، از نظر علمی بالا بوده و ترجیحاً سن بالای ۴۰ سال داشته باشند گفت: با توجه به اینکه قوانین طلاق سخت‌گیرانه شده است بنایراین سعی می‌شود تا اکثریت اختلاف‌ها به صلح ختم شود و در غیر این صورت طلاق با دلالت حکمین و حکم دادگاه طلاق انجام شود.

صدیق با بیان اینکه در نخستین دوره ۱۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند افزود: سال گذشته نیز چنین دوره‌ای برگزار شد که تعداد کمتر بود، اما امسال افراد بیشتری شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه از برگزاری دو مسابقه قرآنی مجازی خبر داد و گفت: مسابقه مفاهیم و ترجمه سوره یاسین و چهارمین دوره حکمت‌های نهج‌البلاغه در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد قرآن استان همدان با تاکید بر اینکه اکثر برنامه‌ها و فعالیت‌های ما را مجازی کرده است تصریح کرد: در این شرایط حفظ قرآن کریم نیز به صورت مجازی از سوی مربیان پیگیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار