نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) الگوی برجسته امید و خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخلی است.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 23 July 2020

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اظهارکرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به عنوان الگوی میدانی امید و خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخلی در میان اقشار مردم شناخته شده است.

 

وی تصریح کرد: این قرارگاه پایگاه بزرگ و گسترده توانمندسازی استعدادهای کشور است که استعدادهای جوانان این سرزمین را به خوبی به کارگرفته و برای رشد و بالندگی اقتصادی جامعه با جدیت تلاش می‌کند.

 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) میزان زیادی از کارهای زمین مانده کشور را در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، راه سازی، معدن و عرصه‌های دیگر اقتصادی عهده دار شده و در حال پیشرفت است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: با موهبت‌هایی که خدای متعال به کشور ما داده در کنار استعدادهای انسانی، مقوله بیکاری و نیازمندی برازنده این کشور نیست و کارهای شما مردم را امیدوار کرده که با پیوند موهبت‌ها و استعدادهای انسانی گرفتاری فقر و مشکلات معیشتی را از میان بردارید.

 

وی یادآور شد: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) جزو مجموعه‌هایی است که با جدیت مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند؛ همانطور که در دفاع مقدس فرمایشات امام خمینی(ره) را با جدیت دنبال می‌کرد.

 

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه برای شکستن تحریم ها، نگاه‌ها به دستان توانمند شما عزیزان است، گفت: نگاه و اندیشه‌های موجود در قرارگاه سازندگی خاتم همان نگاه و اندیشه ای است که می تواند حصر تحریم را بشکند و همانطور که در جهاد دفاعی موفق عمل کرد، در جهاد اقتصادی نیز این گونه عمل کند.

 

 

امام جمعه قزوین بیان کرد: خدا فرموده کار خوب، کلمه‌الله است و از ناحیه خدا رشد و بالندگی پیدا می‌کند و همه جا بال می‌گسترد و ثمره و میوه می‌دهد و کمک می‌کند تا انسانها با کرامت زندگی کنند و فعالیت‌های شما عزیزان در راستای همین کلام الهی قرار دارد.

 

وی بیان کرد: اعتقاد داریم با تفکر قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) می‌توانید ایران را بسازید و لازم است این تفکر سازندگی در تمام جبهه مقاومت گسترش پیدا کند و ان‌شاءالله شاهد رشد و شکوفایی در گستره جبهه مقاومت باشیم.

 

 

سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از سفر خود به قزوین بیان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) پروژه های زیادی از جمله 62 سد، 4 هزار کیلومتر خط ریلی، 900 کیلومتر آزاد راه و 23 هزار کیلومتر فیبر نوری در کشور انجام داده است که کار بسیار عظیمی محسوب می‌شود.



وی بیان کرد: در حد فاصل 70 کیلومتری تمام پروژه هایی که انجام می‌دهیم بحث محرومیت‌زدایی را با جدیت دنبال می‌کنیم که شامل احداث راه، پل، مدرسه، مرکز بهداشت و ایجاد کارگاه های اشتغال‌زایی برای روستاییان محروم است.



فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه ضمن ارائه گزارشی از جاده قزوین به تنکابن گفت: آن بخش از پروژه که به همکاران ما سپرده شده بود، آماده آسفالت‌ریزی می‌باشد و برای اتمام باقی این پروژه از قزوین تا الموت 250 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار