اواسط اردیبهشت ماه بودکه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که چند نفر نیمه شب با سنگ خانه یک شهروند اصفهانی را سنگ باران می کنند ،چند روز بعد نیز خبری ممنتشر شد تحت عنوان موشهای زیر زمینی دستگیر شدند به گفته یکی از شکات با تیزهوشی جناب کمالی بازپرس 29 اصفهان متوجه شدند این باند پرونده های متعددی در دادسراهای سطح استان و کشور دارند که همه پرونده های این افراد سابقه دار که در دادسراهای مختلف بود استعلام و با دستور دادستانی اصفهان در بازپرسی29اصفهان تجمیع شد حال این باند دهها شاکی و پرونده دارد.
کد خبر: ۸۷۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 24 July 2020

به گزارش تابناک اصفهان، یکی از شکات در مصاحبه با ما اظهار داشت : از توزیع دلار تقلبی گرفته تا جعل سند، زورگیری سرقت،کلاهبرداری،تحصیل مال نامشروع از جمله اتهامات این باند است که خسارات مالی ،روحی بسیار بی بیش از 30خانواده از افراد را به وجود آورده است.
وی اظهار داشت : پس از طرح دعوی مجموعه دادگستری اصفهان به ویژه بازپرس29 حساسیت ویژه ای به کار برد و با تجمیع گلایه پرونده ها و دستور قاطع و هوشیاری بازپرس29و پلیس این باند که متواری بودند درچنگال قانون گرفتار شدند اولین جلسه رسیدگی در بازپرسی29برگزار شد.
ایشان بیان نمود : از شگردهای و اتهامات این باند قربانی کردن صاحب خانه ،جعل فیشهای بانکی و فروش خودرو های مختلف و فرار باخودرو و مدارک پس از دریافت پول،سرقت دسته چک و خرید اموال مختلف از دیوار با چک سرقتی و دلار تقلبی شکایت از افراد مختلف و طرح شهادت دروغ توسط اعضای این باند و اخاذی از مردم می باشد.
وی در پایان افزود : از اقتدار و جدیت قوه قضایه به ویژه بازپرسی واقعا ممنونیم و امیدواریم هرچه سریع تر مالباخته ها به اموالشان برسند و معلوم شود سرمنشا این دلارهای تقلبی کجا بوده است.
لازم به ذکر است این باند با قرار زندان هم اکنون در زندان مرکزی اصفهان می باشند و در روزهای آینده بیشتر به شگردهای این باند می پردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار