کد خبر: ۸۷۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 24 July 2020

امام جمعه آستارا: مسئولان بستر ازدواج آسان را فراهم کنند

تابناک/ امام جمعه آستارا گفت: مسئولان زمینه ازدواج آسان جوانان را با ارائه تسهیلات بانکی مناسب و کاهش قیمت‌ مسکن و کالاهای اساسی فراهم کنند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه  در مصلای آستارا اظهار کرد: از دلایل بالا رفتن سن ازدواج در کشور، گرانی های بی منطق است و نظارت بر بازار باید تشدید شود و دولت و مجلس برای رفع مشکلات معیشتی مردم بیشتر تلاش کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه ناهنجاری های اجتماعی نظیر بدحجابی و سگ گردانی در شهرستان آستارا مشاهده می شود و نیروی انتظامی و دادسرای عمومی و انقلاب باید با عوامل آن برخورد کنند.

وی اضافه کرد: خانواده های شهدا در خصوص این قبیل ناهنجاری ها گلایه می کنند و برخوردهای نهادهای متولی بازدارنده نیست و باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیشتر مورد توجه مومنان باشد.

امام جمعه آستارا از شهروندان و گردشگران خواست، به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی با هدف قطع زنجیره شیوع کرونا بیشتر اهمیت بدهند.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، خسارت های جانی و مالی برای همه کشورها به بار آورده و بهترین راهکار مقابله با آن، رعایت پروتکل های بهداشتی است.

در نماز جمعه این هفته آستارا به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور، میز خدمت مسئولان اداره ها و نهادها برای پاسخگویی به مردم دایر شده بود و مدافعان سلامت، نمازگزاران پیشکسوت و خبرنگاران فعال در پوشش خبرهای این آئین عبادی و سیاسی تجلیل شدند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار