فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشدید نظارت‌ها توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز تجاری و اداری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ 24 July 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: پلیس در خصوص مقابله با بیماری کرونا مجری سیاست‌های ابلاغی است و در همین راستا مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان و کشور به تمامی واحدهای انتظامی، اجرایی و عملیاتی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ابلاغ شده است.

وی افزود: پلیس اصفهان ضمن اینکه خود، مصوبات ستاد مقابله با کرونا را در یگان‌های انتظامی و خدماتی اجرا کرده و می‌کند، وظیفه دارد تا از دستگاه‌هایی که در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند و دستگاه‌های کنترلی که بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند هم پشتیبانی و حمایت لازم را به عمل آورد تا این دستگاه‌ها بتوانند به وظایف خود را به خوبی عمل کرده و مصوبات ستاد را اجرایی کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تجاری و اداری توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی خبر داد و گفت: به طور قطع اگر در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خصوص رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مراکز اداری و تجاری و واحدهای صنفی کوتاهی صورت گیرد و به حقوق مردم بی‌توجهی شود برابر با ضوابط با آنها برخورد می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی دستگاه قضائی با پلیس در این خصوص بیان کرد: هرگونه تجمع و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک در مراکز عمومی و سرپوشیده می‌تواند به افزایش ابتلا به بیماری کرونا منجر شود که در این خصوص بایستی همگان همکاری لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار