مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی گفت: تست کرونا 20 بازیکن فجر مثبت شده است.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ 25 July 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:رسول فلاح در خصوص مثبت شدن کرونای بازیکنان فجر سپاسی اظهار داشت: 20 بازیکنانمان به کرونا مبتلا شدند با مسئولین سازمان لیگ تماس گرفتیم گفتند باید 48 ساعت قبل این موضوع را به ما اعلام می‌کردید. ما هم گفتیم مگر می‌شود کسی که می‌خواهد سکته کند 48 ساعت قبل مطلع شود. این بازیکنان ناقل هستند اگر مسئولین متوجه این موضوع نباشند من همه را بازی می‌دهم.

فلاح تاکید کرد: نمی‌دانم این قانونها را چه کسی ساخته و نوشته است. اول لیگ به همه گفتم این کارها را نکنید. به دکتر حریرچی گفتم لیگ را شروع نکنند دودش به چشم خودشان می‌رود حالا بیایند و جواب خانواده بازیکنان را بدهند. ما از همه‌شان به قوه قضاییه کشور شکایت می‌کنیم.

وی افزود: الان بازیکن نداریم فقط 7 بازیکنمان تستشان منفی بوده است. هر اتفاقی مبنی بر بازی کردن بازیکنانمان رخ دهد مسئولیتش به گردن آنهاست. خیلی از تیم‌ها بازیکنان کرونایی‌شان را بازی دادند ولی اینها فقط زورشان به ما می‌رسد. ما صداقت داریم و می‌گوییم بازیکنانمان کرونا گرفته‌اند تیم ما نه بالا می‌رود نه پایین فرقی برای ما نمی‌کند فقط سلامتی بازیکنان و تیم مقابل برایمان مهم است.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در رابطه با مرکزی که این تست‌ها را انجام داده‌اند گفت: در مرکز علوم پزشکی شیراز این تست‌ها را دادیم و می‌توانند از آنها استعلام کنند. مسئولین ایفمارک حضور نداشتند و اینها فقط تز تبلیغاتی می‌دهند و همه‌اش فیلم است. به علوم پزشکی نامه زدیم و تمام مدارک به صورت مستند وجود دارد. وقتی دیدیم چهار بازیکنمان بیحال هستند آنها را برای تست فرستادیم و بقیه بازیکنان و عوامل را گفتیم که تست بدهند. وقتی ما را مثل مارکوپولو به این شهر و آن شهر می‌فرستند این اتفاق‌ها رخ می‌دهد و الان هم باید جواب ما را بدهند.

فلاح خاطرنشان کرد: با شرایط فعلی در زمین مسابقه حاضر نمی‌شویم. ما مدارکمان را به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و آنها به ما می‌گویند شما باید به حدنصاب می‌رساندید. قبل از شروع شدن لیگ کرونا نبود که ما لیست را پر کنیم. من به آقای محمودزاده می‌گویم اگر ما نمی‌فهمیم ما را متوجه کنند برد و باخت مهم است یا سلامتی؟

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار