استاندار اصفهان با بیان اینکه باید تمهیدات زندگی با کرونا در آموزش و پرورش نهادینه شود، گفت: در این راستا نیمی از آموزش‌ها در فضای مجازی و نیمی در فضای حقیقی صورت بگیرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 25 July 2020

عباس رضایی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس در شرایط خاص کرونا هستیم که دغدغه ما دغدغه خانواده‌هاست.

وی تصریح کرد: خانواده‌های دانش آموزان نگران کرونا هستند که دغدغه به جایی است به همین جهت در راستای کاهش دغدغه خانواده‌ها در مدارس غیرانتفاعی و دولتی تصمیم گیری کردیم.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد نیمی از برنامه‌های آموزش و پرورش به صورت مجازی برگزار شود برخی خانواده‌ها توان خرید تبلت و سیستم قوی را ندارند به همین جهت از خیران استان می‌خواهم خانواده‌های مستضعف را دریابند و سازمان‌های مردم نهاد در این راستا گام بردارند.

رضایی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دیگر مردم شهریه مدارس غیرانتفاعی و دولتی است، اظهارکرد: مدیران مدارس دولتی استان حق دریافت وجه و سختگیری از والدین را ندارند.

وی گفت: همچنین اگر هزینه‌ای از فوق برنامه سال قبل توسط مدارس غیرانتفاعی به خانواده‌ها پرداخت نشده پرداخت شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: قرار شد اداره کل آموزش و پرورش استان بررسی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم را در جهت کاهش دغدغه هم استانی‌ها انجام دهند بنابراین هیچ یک از مدارس غیرانتفاعی اجازه ندارند به جز شهریه ثابت هزینه دیگری دریافت کنند.

رضایی از مردم استان مخواست در صورت مشاهده ناهماهنگی‌ها اداره کل آموزش و پرورش استان را در جریان قرار دهند.

وی با بیان اینکه هدف ما کاهش دغدغه مردم در ابعاد مختلف است، گفت خوشبختانه امروز در جهت خدمت به فرهنگیان استان تفاهم نامه‌ای میان اداره کل آموزش و پرورش و کانون وکلای استان در جهت ارایه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی رایگان به امضا رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار