مجید حمیدی گفت: با رضایت کامل خانواده مرحوم حمید طلوعی ۵۲ ساله که در اثر صانحه تصادف دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، کبد و دو کلیه این مرحوم به سه بیمار نیازمند پیوند زندگی دوباره بخشید.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 26 July 2020
مسوول واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در ملایر به سه بیمار زندگی دوباره بخشید.

به گزارش فارس، حمیدی از اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در ملایر خبر داد و اظهار کرد: گذشت و ایثار خانواده گرانقدر مرحوم طلوعی در شهرستان ملایر به سه بیمار نیازمند پیوند عضو، زندگی دوباره بخشید.

وی خاطرنشان کرد: با رضایت کامل خانواده مرحوم حمید طلوعی ۵۲ ساله که در اثر صانحه تصادف دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، کبد و دو کلیه این مرحوم به سه بیمار نیازمند پیوند زندگی دوباره بخشید.

 مسوول واحد فراهم‌آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ضمن قدردانی از این خانواده ایثارگر برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبراز درگاه ایزد منان مسئلت خواست.

وی در ادامه با بیان اینکه عمل خیر و همنوع دوستانه اهدای اعضاء در جهان و همچنین در ایران بدون هزینه انجام می‌شود گفت: این صرفا یک اقدام و حرکت انسان‌دوستانه است.

حمیدی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار نفر در کشور در نوبت پیوند هستند که استقبال مردم به عضویت و اخذ کارت پیوند اعضاء می‌تواند به کاهش زمان انتظار افراد نیازمند کمک کند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار