برنامه های باغ بانوان پردیس به دلیل شیوع کرونا ویروس و ضرورت قطع زنجیره آن، به صورت مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ 26 July 2020

مدیر باغ بانوان پردیس با اعلام این مطلب گفت: به دلیل شیوع کرونا ویروس و ضرورت قطع زنجیره آن برنامه های این مرکز در قالب بازی های خانگی از جمله سایه بازی، پانتومیم و ... به صورت مجازی برگزار می شود.

هاجر ابراهیمی اظهار کرد: با توجه به اینکه خانواده ها نمی توانند کودکان را برای بازی به پارک ها و مراکز بازی ببرند برنامه "هیجان کودکانه" ویژه رده های سنی 4 تا 6 سال، 6 تا 8 سال و 8 تا 10 سال طراحی شده است.

وی افزود: والدین باید با وسایل خانه، بازی های چالشی و هیجانی طراحی کرده و از کودکان خود هنگام بازی کلیپ یک دقیقه ای ضبط و ارسال کنند.

مدیر باغ بانوان پردیس ادامه داد: برنامه "پانتومیم(ادا بازی)" به منظور تقویت هوش هیجانی و افزایش سرعت عمل بین اعضای خانواده برنامه ریزی شده که در آن اعضای خانواده باید بدون صدا حرکاتی را با دست و اعضای بدن انجام دهند و دیگر اعضا تشخیص دهند بازیکن چه کلمه ای را مد نظر دارد.

ابراهیمی بیان کرد: خانواده ها با موضوع شادی در خانواده و با حفظ شئونات اسلامی باید کلیپ های یک دقیقه ای ضبط و به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: برنامه "سایه بازی" نیز ویژه تمام رده های سنی طراحی شده که خانواده ها باید سایه یک داستان کوتاه را با دست خلق و کلیپ یک دقیقه ای آن را ارسال کنند، ضمن اینکه در این بازی نیاز است تعداد نفرات شرکت کننده حتما بیشتر از 2 نفر باشد.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای شرکت در برنامه های مجازی باغ بانوان پردیس وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تا پایان مرداد ماه فرصت دارند تا کلیپ های خود را به صورت افقی و با وضوح بالا ضبط و به شماره واتساپ 09051065467 ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار