پنجره واحد الکترونیکی سرمایه‌گذاری و کسب و کار روز یکشنبه همزمان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر اقتصاد، در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 26 July 2020

استاندار اصفهان روز یکشنبه در حاشیه افتتاح پنجره واحد کسب و کار در استان اصفهان اظهار داشت: تحقق شعار توسعه اعم از توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بدون در نظر گرفتن زیرساخت‌های لازم، امکانپذیر نیست.
عباس رضایی افزود: فراهم شدن توسعه در ابعاد مختلف نیازمند زیرساخت‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و پیش از آن تغییر دیدگاه‌ها و نگرش‌ها به مقوله توسعه است‌.
وی ادامه داد: امروز نگاه مثبتی به این مساله در دولت، مجلس فراهم شده و توسعه اقتصادی، دغدغه مسوولان استان است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در باره مسائل اقتصادی تاکیدات ویژه‌ای دارند و همچنین قانون اساسی در قالب اصل ۴۴ زیرساخت‌های قانونی لازم را در این زمینه بوجود آورده است.
رضایی گفت: یکی از مسائل مهم در زمینه توسعه اقتصادی رفع موانع کسب و کار است و یکی از این موانع مشکلات اداری در اخذ مجوزها و فقدان زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری است.
وی تصریح کرد: امروز زمان آن نیست که سرمایه‌گذار برای اخذ مجوزهای لازم‌ در هر اداره و دستگاهی، چند روز یا چند هفته یا چند ماه معطل بماند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: در همین راستا پنجره واحد کسب و کار، طی ۲ ماه در برخی استان‌ها به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده که نتایج خوبی به همراه داشته است.
وی اظهار داشت: این پنجره واحد امکان آن را فراهم می‌کند که اخذ مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاری ظرف مدت سه روز یا ۷۳ ساعت صادر شود.
وی خاطرنشان کرد: البته باید مدتی از این مساله بگذرد تا نتایج مثبت و منفی مشخص و عیوب و نواقص این مساله برطرف شود و اگر مشکلی بوجود آید به صورت شفاف با مردم در میان گذاشته خواهد شد.
این مراسم با حضور وزیر ویدیو کنفرانسی وزیر اقتصاد همزمان در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، فارس و آذربایجان شرقی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار