استاندار اصفهان
استاندار اصفهان با اشاره به تقسیم‌بندی مقدماتی سهمیه شهرستان‌های استان گفت: فرمانداران ساخت چهار هزار و ۱۵۰ منزل در شهرستان‌ها را بر اساس سهمیه هر شهرستان با جدیت پیگیری کنند.
کد خبر: ۸۸۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 26 July 2020

عباس رضایی افزود: ساخت سه هزار مسکن روستایی با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یک هزار و ۱۵۰ مسکن شهری در دستور کار استان قرار دارد.
وی اضافه کرد: ساخت هر ساختمان، پویایی و فعالیت ۱۲۷ شغل را به همراه دارد و ساخت چنین حجمی از ساختمان بطور قطع سبب پویایی اقتصادی استان خواهد شد.
وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور اظهار داشت: برآورد مقالات و فعالیت‌های علمی حاکی از آن است که تولید واکسن و داروی بیماری کرونا به این زودی‌ها امکانپذیر نیست.
استاندار اصفهان تاکید کرد: برگزاری مراسم عزاداری به عنوان یکی از آیین‌های مذهبی از برنامه‌های ارزشمند دینی است که با توجه به شرایط کرونا لازم است در عین حفظ پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات ویژه برگزار شود.
وی با بیان‌اینکه مردم ما مردمی ولایت‌مدار و عاشق امام حسین(ع) هستند، تاکید کرد: بهره‌گیری از ظرفیت هیات‌های عزاداری و نذورات و سوق دادن آن به سمت مواسات مومنانه به منظور حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، اقدامی ارزشمند است.
رضایی ادامه داد: فرمانداران تلاش کنند تا با ایجاد ارتباط و همراهی داوطلبانه هیات‌های مذهبی، در این مسیر گام‌های موثر برداشته شود.
وی با اشاره به خدمات دولت در شرایط سخت تحریم و شیوع کرونا افزود: فرمانداران وظیفه دارند در این شرایط خدمات دولت را برای مردم تشریح کنند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: همدلی، همراهی، وحدت و انسجام تمام دستگاه‌ها برای برون رفت از شرایط سخت تحریم و کرونا ضروریست.
وی خاطرنشان کرد: فرمانداران با رعایت اصل وحدت در راستای اجرای سیاست‌های دولت و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بکوشند.
رضایی تاکید کرد: دولت از نظام و نظام از دولت است لذا هفته دولت فرصتی است تا بر پایه منطق و عقلانیت و به‌دور از احساسات و جدال به تشریح خدمات دولت و بیان علل نارسایی‌ها پرداخته شود.
وی ‌با اشاره به مشکل کم‌آبی در استان گفت: دولت هیچ تعهدی برای تامین آب کشت برنج ندارد لذا فرمانداران در توجیه کشاورزان و صنف آنها در این پیوند، اطلاع رسانی کنند.
استاندار اصفهان با بیان‌اینکه تامین و حفظ آب آشامیدنی یک ضرورت است، تاکید کرد: حفظ حد نصاب ۲۵۰ میلیون مترمکعب آب در پشت سد، خط قرمز استان است لذا در هر زمانی که آب پشت سد به این خط قرمز برسد جریان آب زاینده‌رود قطع می‌شود و این مساله در تفاهم با کشاورزان نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
وی با بیان‌اینکه مدیریت در شرایط تحریم و شیوع کرونا بسیار سخت است، تاکید کرد: فرمانداران در اجرای فعالیت‌های خود بر مبنای اهتمام داشته باشند لذا قانون مبنای عمل فرمانداران باشد.
رضایی اظهار داشت: فرمانداران با تشکیل کمیته‌ای متشکل از شهرداران، نیروی انتظامی و دیگر ظرفیت‌های شهرستانی نسبت به شناسایی نقاط ضعف و استفاده از ظرفیت‌های بودجه‌ای برای کمک به آسیب حاشیه‌نشینی استفاده کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار