انجمن حمایت از بیماران دالصدف ایرانیان همزمان با عید سعید غدیرخم توزیع رایگان ماسک در مناطق محروم اصفهان را به نیابت از شهدای سلامت در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 27 July 2020

به گزارش تابناک اصفهان، پویش خرید و توزیع رایگان ماسک توسط نخستین و تنها انجمن حمایت از بیماران دالصدف ایرانیان در حالی صورت می گیرد که تولید این ماسک ها توسط بیماران پسوریازیس (دالصدف) که نوعتی بیماری پوستی مزمن و خودایمنی است صورت میگیرد.

در این پویش قیمت هر ماسک 3 هزار تومان و سهم هر نفر 3 ماسک تعیین شده و این در حالی است که ماسک های تهیه شده در مناطق محروم شهر اصفهان توزیع میشود.

سمانه سادات میرواحدی، موسس و عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران دالصدف ایرانیان با بیان این مطلب گفت: این پویش با هدف حمایت از افراد بی بضاعت و در راستای  فرهنگسازی ارتقا بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی است.

او تاکید کرد: در حال حاضر هزار ماسک تهیه شده و تلاش میشود به نوعی نگاه شهروندان را نسبت به بیماران به خصوص بیماران پسوریازیس تغییر دهیم که این افراد نیز توانایی همراهی با سایر ارگان ها و سازمان ها برای مهار کرونا دارند.

میرواحدی عنوان کرد: این انجمن 3 هزار نفر عضو دارد که برآورد شده 3تا 5 درصد مردم درگیر این بیماری هستند و تنها تا کنون برای 150 نفر تشکیل پرونده شده است.

او ادامه داد: این بیماری مسری نیست و درمان قطعی نیز ندارد و ضرورت دارد افراد جامعه و به خصوص مسئولان نگاه ویژه ای به این بیماران داشته باشند.

برای شرکت در پویش خرید و توزیع رایگان ماسک می توانید کمک های خیرخواهانه خود را به شماره حساب مشارکت مردمی 0112845433000 و شماره کارت 6037997599056208 انجمن حمایت از بیماران دالصدف ایرانیان واریز کنید.

  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار