مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان اصفهان در این آیین گفت: این اداره کل با برخورداری از ۵۴ مرکز دولتی و کارگاه، ۴۶ کارگاه صنایع و اصناف، ۲۲۵ کارگاه ثابت شهری، ۴۷ کارگاه مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی، ۱۴۹ کارگاه سیار شهری، ۱۱۴ کارگاه جوار روستایی، ۵۲ کارگاه جوار پادگان، ۵۳ کارگاه جوار زندان، ۲۷۰ کارگاه صنایع ضمن کار و هزار و ۲۵۰ آموزشگاه آزاد در استان فعال است.
کد خبر: ۸۸۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ 27 July 2020
آرش اخوان طبسی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با برخورداری از این تعداد مرکز والاترین حجم عملیاتی را در این استان داراست و افزود: قطب گردشگری و بیشترین تعداد صنایع پس از تجزیه دو استان البرز و تهران مختص استان اصفهان است، از ۶۰۰ مورد صنایع دستی ثبت شده در جهان ۳۰۰ مورد مربوط به کشور و ۲۰۰ مورد مختص اصفهان است.
 
مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان اصفهان گفت: اصفهان دومین شهر دانشگاهی کشور است و با توجه به ظرفیت‌های موجود، استان به عنوان پایتخت فرهنگی ایران نامگذاری شده است.
 
فریده روشن عضو شورای اسلامی شهر اصفهان هم در آیین رونمایی از تمبر اصفهان پایلوت پایتخت مهارت‌محوری گفت: اجرای آموزش‌های دوگانه و مشارکت بیشتر بخش خصوصی و شرکای مهارتی با برنامه‌های حوزه مهارت‌آموزی اصفهان باعث شده ، اصفهان در این حوزه جایگاه شاخصی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار