سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در طول شبانه روز گذشته ۱۵۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری شدند.
کد خبر: ۸۸۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 27 July 2020

آرش نجیمی با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان به غیر از کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: هم اکنون تعداد ۸۳۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانها بستری شده‌اند، از میان بیماران بستری کنونی ۱۶۷ نفر بدحال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند.

وی افزود: تعداد موارد دارای علامت و بستری شده در شبانه روز گذشته ۱۵۴ نفر گزارش شده و در همین زمان تعداد ۱۳۰ نفر هم از ۲۲ مرکز درمانی در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل مرخص شدند که باید دوران نقاهت خود را در منزل سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با هشدار برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی در سطح جامعه گفت: وضعیت اصفهان در مواجهه با ویروس کووید ۱۹ به هیچ وجه مناسب نیست و از وضعیت زرد به نارنجی تغییر کرده است.

وی افزود: میزان موارد حاد ابتلاء به کرونا در استان اصفهان شتاب گرفته و بر این اساس لازم است شهروندان در مواقع غیرضروری از منزل خارج نشوند و نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ورزند تا زمانی که از بحران این بیماری به لطف پروردگار عبور کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار