با اضافه شدن 4 مورد مثبت جدید کووید 19، شمار مبتلایان به این بیماری در شهرستان به 150 نفر رسید.
کد خبر: ۸۸۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 29 July 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، دکتر « داور آل داود» در این باره گفت: از این تعداد دو نفر ساکن شهر نی ریز و دو نفر از روستاهای اطراف بوده اند که همگی در مرکز 16 ساعته کرونا شهید دکتر فقیهی تست داده اند.

او ضمن تشکر از مردم شهرستان بخاطر رعایت موارد بهداشتی افزود ،مردم خسته نشوند و این روند را ادامه بدهند. تعداد افراد ناقل رو به فزونیست. خستگی و عدم رعایت باعث ایجاد یک همه گیری بزرگ خواهد شد. از بیماران بی علامت هم خواهشمندیم که هر چند بی علامت هستند اما می توانند باعث بیماری شدید در افراد دیگر گردند، پس با رعایت موارد بهداشتی به حقوق یکدیگر احترام بگذاریم.

وی خاطر نشان کرد موارد مثبت شده شهرستان افرادی هستند که تست کرونا از آن ها گرفته شده و به طور قطع تعداد افراد ناقل بدون علامت یا افراد ناقلی که برای انجام تست به مراکز درمانی مراجعه نمی کنند بسیار بیشتر از آمار موارد مثبت شده است که لازم است عموم مردم نسبت به رعایت موارد بهداشتی توجه داشته باشند.

شایان توجه است تاکنون در شهرستان نی ریز 150 مورد مثبت کووید 19 به ثبت رسیده است که دو نفر فوتی و 103 مورد نیز به بهبودی کامل رسیده اند.

 

برچسب ها: کرونا ، نی ریز ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار