بازیکن اسبق پرسپولیس از استاندار قم خواهان ورود به شرایط نابسامان هیات فوتبال قم و مشخص کردن وضعیت تیم‌ها و فوتبالیست‌های بلاتکلیف قم شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 30 July 2020

به گزارش تابناک قم، محمدجعفر عابدی امروز اظهار کرد: می‌دانم که شاید این لحن و بیان این موضوع خوشایند بهرام سرمست استاندار قم نباشد ولی به ناچار برای احقاق حق و مطالبه اهالی فوتبال این بار مخاطبم را شخص استاندار قرار دادم تا با ورود به این مسئله به مناقشات پایان بدهد.

وی ادامه داد: استاندار به عنوان نماینده رئیس جمهور و شخص اول مدیریت استان باید به وظیفه قانونی خود که نظارت بر عملکرد دستگاه‌های دولتی است عمل کند و اجازه ندهد که اداره کل ورزش و جوانان قم به خاطر مصلحت اندیشی در وزارت ورزش و جوانان به اهالی فوتبال بی‌توجهی کند.

هافبک اسبق پرسپولیس و میلادی قم افزود: بنده به عنوان یک شهروند و یک پیشکسوت فوتبال و با سابقه چندین ساله فعالیت در عرصه رسانه از سرمست می‌خواهم که شخصاً به این موضوع ورود پیدا کند و کار را یکسره کند، اگر مجمع قانونی بوده دفتر هیات فوتبال را تحویل دهد و اگر غیر قانونی بوده کریم بهرامی را به کرسی ریاست بازگرداند.

وی تصریح کرد: ساده‌ترین راه حل ممکن، این است که دفتر را به سرپرست هیات فوتبال تحویل دهد و اگر شکایت کریم بهرامی نتیجه داد و از سوی دستگاه قضا، مجمع هیات فوتبال غیرقانونی اعلام شد دوباره کریم بهرامی را به ریاست هیات فوتبال برگردانید، این ساده‌ترین راه ممکن برای حفظ آبروی فوتبال است و اجازه ندهید که بیش از این فوتبال قم مورد تمسخر قرار بگیرد.

عابدی که سال 1376 در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم زننده تک گل برتری میلادی قم برابر استقلال تهران بود، در پایان بیان کرد: کریم بهرامی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به مدت دو سال محروم شده و این بدان معناست که بهرامی عملاً و قانون نمی‌تواند فعالیتی داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار