پیکر علی منصوری چهارمین شهید مدافع سلامت اصفهان روز پنجشنبه در مرکز درمانی عیسی بن مریم (ع) با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تشییع و در گلستان شهدای این شهر خاکسپاری شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 30 July 2020

علی منصوری از کارکنان مرکز آموزشی درمانی عیسی بن مریم(ع) اصفهان بود که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در سن ۳۵ سالگی به جمع شهیدان مدافع سلامت پیوست.

مراسم تشییع این شهید مدافع سلامت  صبح امروز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مرکز درمانی عیسی بن مریم (ع) با حضور تعدادی از مسوولان استان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و سپس پیکر وی در قطعه شهیدان مدافع سلامت گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شد.

این شهید مدافع سلامت در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز عیسی بن مریم(ع) بستری بود و پس از ۱۵ روز درگیری و مبارزه با بیماری کرونا به شهادت رسید.

۲ پزشک به نام‌های مجید فرهاد و سعید حقیقی و یکی از کارکنان بیمارستان نطنز به نام علی اسد سلطانی از دیگر شهدای مدافع سلامت استان اصفهان هستند که در ماه‌های گذشته  بر اثر کرونا جان باختند.

همچنین شهید مدافع سلامت محمود ایروانی محمدآبادی که به‌دلیل ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار